« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
دکتر سید نژاد،رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به مناسبت روز دانشجو پیام تبریکی خطاب به دانشجویان منتشر کرد .

در این پیام آمده است:

16 آذر ماه که از راه می‌رسد برای جامعه دانشگاهی ایران اسلامی، یادآور حضور مقتدرانه، پرشکوه و هوشمندانه دانشگاهیان در مسیر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است. 16 آذر و روز دانشجو فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت انقلابی دانشجویان ایران اسلامی است. دانشجویانی که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار سلام الله علیها، خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم، خط مشی و سرلوحه خود قرار داده‌اند.

اینجانب فرا رسیدن روز دانشجو را به تمامی دانشجویان عزیز، فعالان عرصه‌ی علم و دانش، علی‌الخصوص دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا(ص) بهبهان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امید آن دارم که جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه‌ی ایران اسلامی موفق بوده و با یاری خداوند منان، با حرکت آگاهانه و یکپارچه علمی و پژوهشی و تولید علم و ایجاد خلاقیت و نوآوری، در برداشتن گام‌های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی در سطح جهان، کوشا و پویا باشند. از خداوند متعال، سلامتی، موفقیت و عاقبت به خیری همه شما عزیزان را مسئلت می‌نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: