« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
سرپرست معاونت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 7041 تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در سال جاری به مددجویان این نهاد و افراد نیازمند پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، خداخواست روحیانی پور، سرپرست معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی یکی از برنامه‌های این نهاد برای توانمندی مددجویان و حل مشکلات آن‌ها است.


وی با اشاره به اینکه 7041 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به مددجویان پرداخت‌شده است، افزود: میزان تسهیلات پرداختی در این خصوص 34 میلیارد و 327 میلیون تومان است.

 روحیانی پور تأکید کرد: 4377 مورد از تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت‌شده در سال جاری بااعتبار 21 میلیارد و 828 میلیون تومان از محل صندوق امداد ولایت شده و مابقی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف پرداخت سریع‌تر و بهتر تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند تأسیس‌شده، افزود: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان ازجمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.

روحیانی پور بابیان اینکه کمک مردم و سرمایه‌گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، برای استفاده نیازمندان و رفع فقر و محرومیت از استان بسیار مؤثر است، گفت: خواهان همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و مردم نیکوکار هم استانی هستیم تا با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در این صندوق، کمیته امداد را در ارائه وام قرض‌الحسنه به نیازمندان یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: