« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
بهبهان
مهندس یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ؛مهندس یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کرد.

در این بازدید دو ساعته ، فرماندار پس از قرائت فاتحه و زیارت مزار شهید گمنام ، ضمن حضور در سلف سرویس مرکزی دانشگاه ،نهار را در کنار دانشجویان میل نمودند.

زمانی اصل در ادامه با حضور در جلسه هیات رئیسه دانشگاه در جریان پیشرفت های دانشگاه و جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان (جاک) قرار گرفت و سپس از مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه بازدید و از نزدیک با طرح های کارآفرینی دانشگاه آشنا شد.

در نشست با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه ارائه نمود و سپس با اشاره به واگذاری ۱۰ هکتار اراضی منطقه چاه ماری به دانشگاه، یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه را رفع مشکل اشتغال در شهرستان عنوان نموده و ضمن تقدیر از استاندار و فرماندار پیشین ،خواستار حمایت های مهندس زمانی اصل از برنامه های کارآفرینی دانشگاه شد.


در ادامه دکتر اصغری پری معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه به بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه و مشکلات موجود آن پرداخت و خواستار رفع مشکلاتی همچون امنیت در مسیر تردد دانشجویان، ایجاد پیاده رو مناسب از میدان مادران خورشید تا دانشگاه، آسفالت  نمودن محوطه پارکینگ جلوی دانشگاه، بهسازی مسیر فاضلاب منازل پشت دانشگاه و نصب دوربین مداربسته در محدوده ورودی دانشگاه شد.

اصغری پری برگزاری کلیه آزمون های سازمان سنجش در دانشگاه را خدمتی به شهروندان عنوان کرده و افزود این مهم با هدف خدمت به شهر و رفع مشکلات شهروندان در تردد به خارج از شهرستان بوده که در مواردی، حتی سودی هم برای دانشگاه نداشته و چه بسا با ضرر هم همراه بوده است.  وی در ادامه خواستار قانع شدن سازمان ها و ادارات درگیر آزمون به حق و حقوق مصوب سازمان سنجش و همراهی همه ارگانها جهت برگزاری هر چه بهتر این آزمونها شد.

حجت الاسلام طواف مسئول نهاد رهبری دانشگاه نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) و تبریک به مناسبت روز دانشجو، به قدم های مثبتی که در راه  پیوند دانش و کار در مرکز جوار دانشگاهی برداشته شده است اشاره و خواستار حمایت از دانشجویان مخترع و فعال مرکز رشد دانشگاه و مرکز جوار دانشگاهی شد.

دکتر عمادعلی مدیر حوزه ریاست ،روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه نیز با اشاره به توافقات و تفاهم نامه های امضا شده دانشگاه با شهرداری، خواستار نظارت فرماندار بر این تفاهم نامه ها شد و کمبودهایی همچون روشنائی معابر، ایجاد خط تاکسیرانی برای دانشجویان، جمع آوری دکه ها و ایجاد امنیت در مسیر تردد دانشجویان را عنوان و خواستار رفع این مشکلات شد.

دکتر ضیایی نژاد مشاور رئیس دانشگاه نیز به مصوبه هایی که از سال 90 تا کنون در کمیسیون دانشجویی و امنیت شهرستان مطرح و به تصویب رسیده اشاره کرده و افزود علی رغم قول مساعد مسئولین مربوطه متاسفانه هیچکدام از این مصوبات تا کنون اجرایی نشده است.

در ادامه، فرماندار شهرستان  ضمن تبریک و تشکر از فعالیت های صورت گرفته توسط  دانشگاه در بحث کارآفرینی، از آینده درخشان پیش روی دانشگاه صحبت فرمودند و با اشاره به تاریخ و گذشته پرافتخار بهبهان، این شهر را مبدا حرکت های بزرگی همچون مشروطه، آموزش علوم دینی و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.


فرماندار بهبهان در ادامه افزود ما در جهان 110 چالش ثبت شده داریم که متاسفانه 52 چالش آن را در کشور شاهد هستیم، چالش هایی همچون کم آبی، بیکاری ، خودکشی، مواد مخدر و..... که نیاز به کار و تلاش بیشتر در این حوزه ها بشدت احساس می شود.

وی با اشاره مرکز جوار دانشگاهی، برنامه کارآفرینی دانشگاه را مثبت ارزیابی کرده  و افزود امید، نشاط و سرزندگی در این دانشگاه موج می زند و سپس با اشاره به درخواست های اعضای هیات رئیسه ، از مشخص شدن پیمانکار ساخت پیاده رو از میدان تا دانشگاه خبر داد و سپس از دستور دادستان برای جمع آوری دکه های مسیر برای امنیت تردد دانشجویان سخن به میان آورده و در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت های خیرین در حل مشکلات دانشگاه شد.

فرماندار بهبهان در ادامه از مرکز توسعه مهارت های دانشگاه بازدید بعمل آورده و ضمن آشنایی با بعضی از قابلیت های این مرکز در بحث کارآفرینی که در سطح وزارت علوم نیز تحت عنوان طرح جامع کارآفرینی مدل بهبهان شناخته می شود، در جریان بعضی از طرح های اجرا شده مثل پرورش زالو، پرورش قارچ، طراحی پهباد، مزرعه گل نرگس و ... قرار گرفته و پیشنهاد استفاده از این ظرفیت ها در رفع مشکلات صنایع شهرستان را ارائه نمودند. وی در پایان ضمن قول مساعد در زمینه رفع مشکلات دانشگاه، خاطر نشان کردند که تلاش خواهند کرد از این به بعد حضوری منظم و مداوم در دانشگاه داشته و از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مسکلات دانشگاه خواهند بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین