« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ؛ بر اساس ماده ۱۴و ۷۱ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ،و با برگزاری انتخابات اعضای جدید هیات رئیسه این نهاد فنی و ناظر در استان کهگیلویه وبویراحمد برای سال دوم انتخاب شدند.

در این انتخابات فردین یزدان پناه در رشته برق و با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی این استان انتخاب شد.

ساسان حسینی و سجاد رستگار در رشته های معماری و مکانیک نیز به تریب به عنوان نایب رئیس اول و دوم سازمان نظام مهندسی استان معرفی شدند.


عیسی شهامت و ابراهیم مهر جو در رشته های نقشه برداری و عمران نیز به ترتیب به عنوان دبیر هیات رئیسه و خزانه دار این سازمان انتخاب شدند.

انتخابات هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مهرماه سال گذشته در سه حوزه انتخابیه یاسوج، گچساران ودهدشت برگزار شد.

سه هزار و  ۹۵۴نفر واجد شرایط رای دادن بودند که یک هزار و ۲۶۴ نفر انها در انتخابات شرکت کردند.

بر اساس اعلام سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه وبویراحمد شمار مهندسان در رشته های مختلف در این استان حدود چهار هزار و ۳۰۰ نفر هستند./ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: