« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰
ترامپ خطاب به صهیونیست‌ها:
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طی سخنرانی خود در نشست سالانه آیپک، خواستار حمایت این لابی صهیونیست در انتخابات ریاست جمهوری شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ؛دونالد ترامپ، رئیس  جمهور آمریکا طی سخنرانی خود در نشست سالانه آیپک، خواستار حمایت این لابی صهیونیست در انتخابات ریاست جمهوری شد.

اخبار بین الملل - وی در این سخنرانی تاکید کرد یهودی ها برای جلوگیری از مالیات بر ثروت و حفظ اندوخته‌های خود به او رای خواهند داد، چرا که «برنی سندرز» و «الیزابت وارن» تاکید زیادی بر طرح مالیات بر ثروت دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «بسیاری از شما در تجارت املاک فعالیت می‌کنید، شما انسان های جاه طلبی هستید. شما باید به من رأی دهید و چاره‌ای غیر از این ندارید».

وی بار‌ها خطاب به حاضرین در جلسه ادعای غیرواقعی خود را تکرار و تاکید کرد رقیب‌های من می‌خواهند تمام ثروت شما را از چنگتان درآورند.

وی در ادامه گفت: «حتی اگر من را دوست ندارید، باز هم بزرگترین هوادار من خواهید بود. زیرا با سرکار آمدن دموکرات‌ها، 15 دقیقه طول خواهد کشید تا شغل‌هایتان را کنار بگذارید».

ترامپ در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: «از آنجا که شما یهودی‌ها مردم بزرگی هستید، آمریکایی‌ها باید بیشتر شما را دوست داشته باشند».

«آرون کیاک»، رئیس پیشین شورای ملی دموکراتیک یهودی، در واکنش به اظهارات ترامپ که به ظاهر برای تعریف از اعضای آیپک آنها را قاتلانی بی رحم و انسان های نه چندان خوب خوانده بود را «خطرناک» توصیف کرد.

گفتنی است، ترامپ سابقه این چنین اظهار نظر‌هایی را دارد. وی پیشتر در محفلی مشابه و در جریان رقابت‌های انتخاباتی پیشین ریاست جمهوری، خطاب به صهیونیست‌ها گفته بود: «شما نمی‌خواهید از من حمایت کنید، زیرا من پول شما را نمی‌خواهم. شما می‌خواهید سیاستمداران خود را کنترل کنید و ایرادی ندارد».

لابی صهیونیستی آیپک یکی از مهم ترین لابی های صهیونیستی در آمریکا است. جان مرشایمر، سیاستمدار و اندیشمند بزرگ آمریکایی در مقاله ای، آیپک را دومین لابی قدرتمند آمریکا دانسته بود. /باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: