« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
جهان
دبیرکل عصائب اهل حق عراق یکشنبه به امارات متحده عربی و عربستان سعودی هشدار داد که به خاطر دست داشتن در کشتار مردم این کشور و دخالتهایشان بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، خزعلی با اشاره به کشته شدن شماری از معترضان عراقی در جریان تظاهرات اخیر در این کشور گفت: آمریکا و اسرائیل در کشتار عراقی ها دست داشتند و خون این مردم به گردن آمریکا است و به زودی زمان انتقام گیری از آمریکا و اسرائیل و سپس امارات متحده عربی و عربستان سعودی فرا خواهد رسید.

وی همچنین از نوع ساختار سیاسی این کشور انتقاد کرد و گفت: نظام سیاسی اگر که نظام پارلمانی بماند اصلاح واقعی محقق نخواهد شد.

دبیرکل عصائب اهل حق اضافه کرد: بر کسی پوشیده نیست که گروه های تخریب گری وجود دارند که می خواهند کشور را ویران کنند.

خزعلی افزود: مرجعیت دینی بارها درباره دخالت های خارجی صحبت کردند که می خواهند در امور کشور دخالت کنند و باید نسبت به آن ها هوشیار بود و در مقابل آن ها ایستاد.

پایتخت عراق و بدنبال آن هفت استان مرکزی و جنوبی دیگر  این کشور از مهرماه گذشته صحنه برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به فساد و مشکل بیکاری و ضعف خدمات عمومی است اما برخی از عوامل که از آنها به نفوذی ها و عوامل خارجی یاد شده است، این تظاهرات را به خشونت و درگیری با نیروهای دولتی و تخریب اموال و دارایی های عمومی و خصوصی کشاندند.

به گفته کارشناسان برخی از عوامل خشونت زا نمی خواهند شرایط طبیعی به عراق باز گردد و قصد دارند با ایجاد حوادث خونین به تحریک تظاهرکنندگان و آشوب افکنی دشر کشور عراق دامن بزنند./ ایرنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: