« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
سیاسی
کبر منتجبی در یادداشتی بلند بالا وضعیت مجلس آینده را با احتمال تفوق اصولگرایان بررسی کرده. این یادداشت که در روزنامه سازندگی منتشر شده، با تاکید روی نام‌هایی چون: زاکانی، قالیباف و آقاتهرانی، شانس یکی از این سه نفر را برای در راس نشینی در مجلس آینده بالا دانسته است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کبر منتجبی در یادداشتی بلند بالا وضعیت مجلس آینده را با احتمال تفوق اصولگرایان بررسی کرده. این یادداشت که در روزنامه سازندگی منتشر شده، با تاکید روی نام‌هایی چون: زاکانی، قالیباف و آقاتهرانی، شانس یکی از این سه نفر را برای در راس نشینی در مجلس آینده بالا دانسته است.

به گزارش برترین‌ها؛ اکبر منتجبی در یادداشتی بلند بالا وضعیت مجلس آینده را با احتمال تفوق اصولگرایان بررسی کرده. این یادداشت که در روزنامه سازندگی منتشر شده، با تاکید روی نام‌هایی چون: زاکانی، قالیباف و آقاتهرانی، شانس یکی از این سه نفر را برای در راس ‌نشینی در مجلس آینده بالا دانسته.

منتجبی درباره قالباف نوشته که از این جهت که او شناخته شده است و تجربه موفق 12 سال مدیریت شهر تهران را دارد و البته از چندی پیش جریان نواصولگرایی را راه انداخته، از شانس بالایی برخوردار است. قالیباف البته سعی کرده از جوانان اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری عضو گیری هایی داشته باشد و جریان نو اصولگرایی را تقویت کند. مساله مهم درباره قالبیاف این است که او موفق شود با رای بالا به مجلس راه یابد وگرنه از لحاظ مشروعیت مشکل خواهد داشت.

منتجی اما درباره زاکانی این طور تحلیل کرده که او به خاطر تجربیات زیاد در دوره ای که لاریجانی رئیس مجلس و روحانی رئیس جمهور بوده از قدرت چانه زنی زیادی برخوردار است و به قولی کاربلد است. ضعف زاکانی البته در یارگیری از میان جوانان اصولگرا است و نقطه قوتش اما مبارزاتی است که علیه فساد داشته و اصلاح و اصول هم برایش فرقی نداشته، به قولی او کسی مثل عیسی شریفی را در کنار خودش ندارد.

آقا تهرانی هم اما از شانس‌هایی است که می ‌تواند در راس بشیند او جایگاه ویژه ای در میان اصولگرایان جوان دارد و بیشتر سایه نشین است. او بیشتر وضعیتی اخلاق مدار برای خودش تعریف کرده و اظهار نظرهای سیاسی درباره مسائل روز خودداری کرده. حالا باید دید در مجلسی که خیلی از اصلاح طلبان حضور نخواهد داشت کدام اصولگرا ناخدا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: