« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
بهبهان
به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه جلسه پرسش و پاسخ به مشکلات صنفی دانشجویان با هدف رفع مشکلات دانشجویی ، با حضور مسئولین دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه  جلسه پرسش و پاسخ به مشکلات صنفی دانشجویان با هدف رفع مشکلات دانشجویی ، با حضور مسئولین دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

در این جلسه آزاد دانشجویی، دانشجویان نظرات، دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را بیان کردند و آقایان دکتر معتقد معاونت دانشجویی، دکتر میری مدیریت فرهنگی و مهندس احور مدیریت حراست دانشگاه جوابگوی سوالات دانشجویان شدند.

ساسان میری دبیر کل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به اینکه این برنامه در راستای بیان بی واسطه مشکلات و مسائل دانشجویان برگزار شده افزود خوشحالیم که دانشجویان توانستند  آزادانه و بصورت بی واسطه و رو در رو مطالبات و خواسته‌های دوران تحصیل خود را به مسئولین مربوطه بیان کنند و امیدواریم قول های داده شده مسئولین در این جلسه  برای رفع مشکلات عنوان شده هر چه زودتر عملی شود.

میری در ادامه افزود : در این جلسه که با استقبال خوبی از طرف دانشجویان همراه شده بود مشکلات بیان شد که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مسئولان حاضر در جلسه قول پیگیری  دغدغه‌های و انتقادات و پیشنهادها ی دانشجویان تا حصول نتیجه را دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: