« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
طنز به قلم وحید حاج سعیدی
البته کار نباید به اینجا می کشید ولی نمی دانیم چطور شد که این طوری شد! باور بفرمائید این مدل یارانه دادن آدم را بیاد ناله های اسماعیلی ناصر خسرو در دره یمگان می اندازد!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:خدا را صد هزار بار شکر … به قول دایی ادریس خدا بیامرز،خدا را کرور کرور شکر … بالاخره به سطحی از اعتماد و شفاف سازی در مملکت رسیدیم که اجازه بدهیم دولت علی رغم میل باطنی اش، به حساب های بانکی ما سرک بکشد و آن چندرغازی را که هر ماه پس از کسر مالیات و بیمه و سایر مخلفات به حساب ما واریز می کند بررسی و آچار کشی کند تا اگر خدای ناکرده دیناری انحراف در آن رصد شد و موجودی از حد متعارف بیشتر بود، از موهبت شمول دریافت یارانه بنزین محروم شویم! از سویی قطعاً کسی که به یارانه بنزین نیاز ندارد یارانه مردی که می خواست همه کار ها را یک تنه انجام دهد هم به کارش نمی آید و یک تیر و دو نشان است!

البته کار نباید به اینجا می کشید ولی نمی دانیم چطور شد که این طوری شد! باور بفرمائید این مدل یارانه دادن آدم را به یاد ناله های اسماعیلی ناصر خسرو در دره یمگان می اندازد!

اول که قرار بود همه از این خوان بی در و پیکر بهره مند شوند و حتی دولت اعلام کرده بود کسانی هم که یارانه نمی گیرند ، باید این یارانه معیشتی را بگیرند. اصلاً این برگ سبز و تحفه درویش مثل شام عروسی است.

آقا من سیرم و رژیم دارم و این حرفا نیست… جون داداش یک لقمه که هست باید بزنی! این تن بمیره نمک نداره… و باقی ماجرا…

حالا یک هفته هم نشده چهار پنج میلیون خانوار باید کل دارایی های خود را روی دایره بریزند تا اگر گِرفت و گیری نداشته باشند یا سفر خارجی ، ویلای شمال، خودروی استاندارد، کار سایه دار( کارمندی)، کلبه محقر درویشی چند هزار متری، سپرده های تپل و … در کارنامه اعمال شان دیده نشد، از یارانه بنزینی بهره مند شوند!  باز هم خدا خیرشان بدهد این کار را مخفیانه انجام می دهند و از مردم نخواستند کل دارایی هایشان را مثل نمایندگان مجلس و مسئولان در سامانه ثبت کنند!

فقط این لابلا دوستانی که قرار است حساب های بانکی ما را بررسی کنند در جریان باشند اگر می بینید ما در حدود ۲۷حساب بانکی داریم یک وقت خدای ناکرده شائبه پول شویی، اختلاس، رشوه، تبانی در معاملات دولتی، اخذ پورسانت، تصرف غیر مجاز در اموال و وجوه دولتی، خیانت در امانت، قاچاق کالا و ارز، فیشینگ، فرار مالیاتی، اخلال در نظام اقتصادی کشور و این جور پدرسوخته بازی ها در ذهن شان متبادر نشود! حقیقت امر مجموع دارایی های ما در این ۲۷ حساب، به ۲۷۰ هزار تومان هم نمی رسد و افتتاح این حساب ها در بانک ها و موسسات مالی مختلف، صرفاً برای دریافت وام توسط دوستان ، آشنایان و اقوام بوده که در گام اول از سوی کارمندان بانک جهت ضمانت معرفی می شویم!

نکته بعد اینکه همان طوری که در جریان هستید شش سالی است وعده اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان حلوا حلوا می شود ولی هنوز اجرا نشده است. اما با تلاش دولت فخیمه ظاهراًً مقرر شده زمان اجرای طرح رتبه بندی از مهر ماه سال ۹۸ باشد و میانگین ۴۲۰ هزار تومان به حساب فرهنگیان واریز شود.

حالا از کی پرداخت ها آغاز می شود و ا… و اعلم …  به قولی دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد! فلذا دوستان آمار گیر موقع بررسی میانگین حساب بانکی حقیر، فعلاً دو تا ۴۲۰ هزار تومان ( بابت مهر و آبان)  به معدل موجودی حساب ما اضافه کنند تا خدای ناکرده مدیون کسی نباشیم! دم شما گرم…

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: