« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
انتخابات 98
خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان‌ها تا حدودی رنگ و بوی انتخابات مجلس را نیز به خود گرفته بود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی رنگ و بوی انتخابات مجلس را نیز به خود گرفته بود و ائمه جمعه بخشی از خطبه ها را به این مهم اختصاص دادند.


کسی را انتخاب کنیم که فردا در اما و اگر انتخاب خودمان را سرزنش نکنیم

حجت‌الاسلام سیدعلی اکرمیان خطیب موقت چیتاب گفت: سرنوشت کشور را مردم رقم خواهند زد پس با انتخاب درست و تفکرات عام المنفعه‌ کسی را انتخاب کنیم که فردا در اما و اگر انتخاب خودمان را سرزنش نکنیم.

به نوشته فارس ؛ امام جمعه موقت کبگیان افزود:کسانی که شما در آینده انتخاب می‌کنید وکلای شما در دفاع از حقتان هستند پس با دقت بالا در انتخاب خود اصلح ترین را انتخاب کنید تا نه در درون کشور و نه در بیرون کشور دچار مشکل نشوید.

شورای نگهبان دقت کافی در بررسی صلاحیت‌ها را انجام می دهد

حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه شهر چرام در خطبه های نماز جمعه این شهر  با بیان اینکه در آستانه اولین انتخابات مجلس شورای اسلامی در گام دوم قرار داریم گفت:مجلس و نماینده خوب، می‌تواند گره گشای مشکلات اقتصادی مردم باشد و پیام مقاومت ملت ایران را به همه دنیا برساند.

بر اساس گزارش صدا و سیما ؛حجت الاسلام سید نورالله افشار با بیان اینکه شورای نگهبان، مسئولان برگزاری انتخابات و مردم هر کدام وظیفه‌ای مهم و اثر گذار در برگزاری انتخابات دارند افزود: شورای نگهبان دقت کافی در بررسی صلاحیت‌ها را انجام می دهد و در برخورد با فساد اقتصادی،فساد اخلاقی و ضدیت با حاکمیت هیچ تعارفی ندارد .

وی گفت: هیات‌های نظارت اجرایی و مسئولان برگزاری انتخابات مثل همیشه، باید برای درست برگزار کردن انتخابات و صیانت از آراء مردم حساسیت لازم را داشته باشند .

نماینده تراز انقلاب کسی است که ثروت او صداقت او و ساده زیست بودن اوست

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی گفت:نماینده تراز انقلاب کسی است که ثروت او صداقت او و ساده زیست بودن اوست اما همگان بداند درمان دردهای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه تفکر ولایی بسیجی انقلابی و جهادی است برادران و خواهران تکلیف ما انتخاب کاندید اصلح می باشد ولو یک رای بیاورد تلاش کنیم اصلح را بشناسیم.

نماینده‌ای که قرار است در مجلس قانون وضع کند نباید کار خود را با بی‌قانونی شروع کند

 امام جمعه دهدشت نیز گریزی به انتخابات زد و گفت: انتخابات پدیده مبارک مردم سالاری دینی است و نامزد‌های انتخابات باید تنها برنامه‌های خود را به مردم اعلام کنند و حرفی که موجب تخریب دیگران و ناآرام کردن جامعه شود نزنند.

بر اساس گزارش صدا و سیما ؛حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی افزود: اگر کاندیدا‌ها هم نقدی دارند منصفانه و خالص آن را بیان کنند و مردم هم آزادانه با حفظ حریت و شناسایی کاندیدای اصلح رای دهند.

وی با بیان اینکه کار نماینده نظارت است، اضافه کرد: نمایندگان نباید به جای قوه مجریه کار اجرایی انجام دهند، اما متاسفانه در حوزه اجرا دخالت می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه هر گونه توهین و تخریب از ناحیه کاندیدا‌ها و طرفداران و لیدرهایشان بر خلاف قانون و جرم است، افزود: نماینده‌ای که قرار است در مجلس قانون وضع و بر آن نظارت کند نباید کار خود را با بی‌قانونی شروع کند.

شورای نگهبان حامیان فتنه را رد صلاحیت نماید

حجت الاسلام‌ سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران:انقلابی یعنی نماینده ای که صف بندی بکند بین خودی و غیر خودی و نیز کسی که رسما و علنا پشت تریبون ازفتنه و فتنه گران اعلام برائت کند و اگر رسما اعلام برائت نکند و شورای نگهبان هم نباید چنین اشخاصی را تایید کنند.


شبستان نوشت:خطیب جمعه گچساران در ادامه  گفت:آنچه این مملکت خسارت ها و خون دلها خورده است از فتنه گران دیده است و کسانی که در اقصی نقاط مختلف در گچساران و دیگر مناطق کشور از فتنه گران اعلام برایت نمی کنند که طبق نظر رهبری نباید نماینده شوند؛شعار نه و عمل لازم است در حالی که وضع بیکاری بدتر شد و در بحث بنزین گله می کنید و مشکلات را هم گردن رهبری می اندازید!!.

منتخب ما به طور مستقیم در سرنوشت‌مان تاثیر دارد

 حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در نماز سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک :انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و با رای خودمان در سرنوشت خود و جامعه تاثیرگذار باشیم، رای مردم و مشورت با آنان مورد تاکید دین و پیامبر رحمت است.

راوند ادامه داد: بدون رای مردم و خواسته آنان خیمه انقلاب برپا نمی شود و هر کسی را انتخاب کردیم باید بدانیم که به طور مستقیم در سرنوشت‌مان تاثیر دارد./فارس


پاکدستی، شفافیت، انقلابی بودن از شاخصه‌های یک نماینده خوب است

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه لنده: در سایه فکر درست می‌توان اصلح واقعی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کرد و مردم بیشترین نقش را در برپایی چهل ساله خیمه انقلاب دارند .

وی گفت: پاکدستی، شفافیت، انقلابی بودن از شاخصه‌های یک نماینده خوب است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: