« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5637 نفر از ایتام و فرزندان محسنین بدون حامی این نهاد چشم‌انتظار حمایت خیران و نیکوکاران هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این نهاد از 10 هزار و 670 یتیم و فرزند محسنین حمایت می‌کند، گفت: از این تعداد 5033 نفر دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند.

وی بابیان اینکه از مجموع 5033 نفر از فرزندان دارای حامی در کهگیلویه و بویراحمد، 2808 نفر یتیم و 2225 نفر نیز فرزندان محسنین هستند، افزود: این تعداد یتیم و فرزند محسنین از طرف 7001 حامی خیر و نیکوکار حمایت می‌شوند که تعداد بیشتری از این حامیان خارج استانی و غیربومی هستند.


مبشری تصریح کرد: حامیان نیکوکار در هشت‌ماهه سال جاری هفت میلیارد و 276 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد بیشتر شده است.

مبشری به فرزندان محسنین و ایتام بدون حامی تحت حمایت این نهاد اشاره و بیان کرد: در حال حاضر 5637 نفر از این فرزندان بدون حامی و چشم‌انتظار حمایت خیران و نیکوکاران هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اجرای طرح هر کارمند یک حامی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح به‌منظور افزایش مشارکت مردمی در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اجرا می‌شود و امیدواریم که با اجرای آن در استان شاهد حامی دار شدن تمامی فرزندان یتیم و محسنین این نهاد باشیم.

مبشری بابیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و حامی آن‌ها شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین