« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
بهبهان
سلسله کارگاه های فصل مجردی با موضوع روابط بین دختر و پسر در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سلسله کارگاه های فصل مجردی با موضوع روابط بین دختر و پسر در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.


اولین جلسه از سلسه مباحث مربوط به کارگاه فصل مجردی با عنوان داستان بادکنک های رنگی،با موضوع روابط بین دختر و پسر به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، معاونت دانشجویی  و مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با حضور حجت الاسلام  موسوی والا برگزارشد.

حجت الاسلام طواف معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اعلام برگزاری این کارگاه گفت: در این کارگاه یک روزه که در خانه استارتاپ دانشگاه برگزار شد دانشجویان شرکت کننده  به  دو دسته تماشاگر فعال و گروه های آموزشی تقسیم شدند که استاد پس از شروع مباحث کلی و کلیدی در خصوص موضوع برنامه هم به پرسش های دانشجویان پاسخ داد و هم سوالات خود را از گروه های آموزشی پرسید و در ادامه به گروه ها فرصت داده شد تا با مشورت اعضای خود بهترین جواب را تحویل نمایند.


معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود در مدتی که گروه ها مشغول پاسخ دهی به سوالات بودند استاد با تماشاگران وارد بحث شد  و در پایان  بهترین جواب مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: