« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
سیاسی
خبرگزاری اصولگرای فارس در خبری مدعی شده است که طبق شنیده‌ها از برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب، برخی از فعالان سیاسی این جریان که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند از سوی هیئت‌های اجرایی احراز صلاحیت نشده‌اند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ خبرگزاری فارس در خبری مدعی شده است که طبق شنیده‌ها از برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب، برخی از فعالان سیاسی این جریان که برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند از سوی هیئت‌های اجرایی احراز صلاحیت نشده‌اند.

جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب، علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران، آذر منصوری عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران و عضو سابق حزب منحله مشارکت از جمله این فعالان سیاسی اصلاح‌طلب هستند که صلاحیت آنها برای هیئت اجرایی احراز نشده است.

جواد امام دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب عدم احراز صلاحیت شدن خود را تائید کرد.

همچنین آذر منصوری درباره این رد صلاحیت گفت: شب گذشته پیامکی دریافت کردیم که امروز باید به فرمانداری برویم و نامه رد صلاحیت را دریافت کنیم. البته دو روز به ما فرصت داده‌اند تا به این رای اعتراض کنیم. او در پاسخ به این سوال که آیا به این تصمیم هیات اجرایی اعتراض خواهید کرد یا خیر گفت: فعلا از دیگران خبری نداریم و باید ببینیم دیگر اصلاح‌طلبان در حوزه‌های دیگر وضعیت‌ صلاحیت‌شان به چه صورت است و پس از آن تصمیم بگیریم که اعتراض بکنیم یا خیر. منصوری گفت: در حال حاضر به یک جمع‌بندی نرسیدیم باید ببینیم وضعیت به چه صورت پیش خواهد رفت.

شنیده شده است که صلاحیت مولاوردی و راکعی از سوی هیات اجرایی تایید شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: