« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
به ابتکار جمعیت هلال احمر لنده رقم خورد؛
جشن شب یلدا با حضور بچه های آسمانی درمرکز توانبخشی بچه های آسمان شهرستان لنده و با حمایت جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف :جشن شب یلدا با حضور بچه های آسمانی ؛ رئیس و اعضای جمعیت هلال احمر و رئیس اداره بهزیستی  درمرکز توانبخشی بچه های آسمانی و با حمایت جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لنده در حاشیه این مراسم به خبرنگار آوای رودکوف گفت:امسال ما در جمعیت هلال احمر شهرستان لنده برای اولین بار طرح یلدانه یا همان شب یلدا را در راستای اهداف بشر دوستانه خود و همچنین در راستای ترویج فرهنگ زیبای مهربانی و عشق ورزی و احساس مسئولیت در قبال جامعه در مرکز توانبخشی بچه های آسمان شهرستان لنده به اجرا گذاشتیم.

سید علی توحیدی اظهار داشت در همین راستا ؛حوزه داوطلبان و جوانان دوشادوش یکدیگر اهتمام ورزیدند تا دلی در حسرت حلاوت این آیین باستانی نماند. و اهتمام ورزیدند تا ساعاتی را در کنار عزیزان سپری کنند که به دلیل محرومیت اقتصادی یا مسئولیت اجتماعی محروم مانده اند از جشن و سروری که بلندترین شبهای سال برای ایرانیان به ارمغان می آورد.

توحیدی افزود: ما امیدواریم که با اجرای این طرح موجب تسکین آلام افراد کم برخوردار در یلدا شده باشیم و ما در این راستا برنامه های متنوع و شاد و همچنین تکریم و دلجویی از بچه های آسمان شدیم.


فیلم


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: