« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
طنز به قلم وحید حاج سعیدی
خوب … خیال ما از این بابت راحت شد که در انبار پخش این جاسازی رخ داده و خدای ناکرده در گاوداری یا طویله یا زیر زمین های غیر بهداشتی صورت نگرفته است!
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:این روز ها که با افزایش مصرف بنزین به دلیل باز گشایی مجدد مدارس و تشدید آلودگی هوا، خلق ا…در صدد تدارک اضافه کردن یک فصل جدید به فصول سال به نام آلودگی یا وارونگی حد فاصل بین پائیز و زمستان بودند، وزیر محترم نفت آب پاکی را روی دست گردانندگان این سناریو ریخت که بنزین هیچ تاثیری بر آلودگی هوا ندارد و خلاص!

ما متوجه نشدیدم این چه ماگلومانیای فرهنگی است که یک عده در این مملکت فقط دنبال سیاه نمایی و مشکل تراشی و زیر سوال بردن خدمات و دستاورد های مشعشع دولت فخیمه هستند و اصلاً نگاه که سهل است نیم نگاهی هم به نیمه پر آفتابه ندارند!

در جریان هستید که برخی از مسئولین اخیراً فرموده اند اگر ما نبودیم تورم ۸۰ درصد می شد و اوضاع ممکلت فاجعه می شد! شما همین ماجرای کیک های غنی شده با قرص را در نظر بگیرید که در این دولت فخیمه قرص ها به صورت واضح و شفاف در کیک ها جا ساز شده اند و به راحتی قابل شناسایی هستند و دولت هم در صدد پیدا کردن منشاء این شوخی با صنعت کیک کشور است!

حالا اگر دولت غیر فخیمه سر کار بود قطعاً به جای استامینوفن و ژلوفن و … قرص برنج و گندم آن هم به صورت پودری در کیک ها جا ساز می شد.

در ضمن آن دولت غیر فخیمه اصلاً زیر بار نمی رفت که در کیک ها قرص جا ساز شده است و به قول مولوی «بیا این سو من آن سو را نمی‌دانم نمی‌دانم» و باقی ماجرا…

اما خدا را شکر در این دولت وجود قرص ها به اثبات رسیده است. هر چند گمانه زنی در خصوص منشاء این قرص ها فراوان است ولی با عنایت به وضوح و تائید مقامات در خصوص جاسازی قرص های رنگارنگ در کیک های بچه ها و رد فرضیه جا سازی قرص ها در خط تولید کارخانه ها، تنها گزینه ای که مقرون به واقعیت به نظر می رسد دخالت موجودات فضایی در این قضیه است! چرا که پوشش و لفاف کیک سالم است و خود کیک یا کلوچه هیچ آسیبی ندیده ولی قرص ها به صورت کامل و سالم در این خوراکی ها دیده می شوند.

به نظر تنها موجوداتی که قادر به انجام این کار هستند ایادی موجودات فضایی هستند که در این ژانر باید از «حسن معجونی و سحر دولتشاهی» زوج فضایی سریال «مسافران» ساخته رامبد جوان در سال ۸۸ کمک بگیریم!

البته زرگران دبیر کل کانون صنایع غذایی کشور فرموده اند مطابق بررسی‌هایی انجام گرفته این اتفاق در انبارهای پخش رخ داده است و به هیچ وجه امکان ندارد که در کارخانه رخ دهد!

خوب … خیال ما از این بابت راحت شد که در انبار پخش این جاسازی رخ داده و خدای ناکرده در گاوداری یا طویله یا زیر زمین های غیر بهداشتی صورت نگرفته است!

علی ایحال با وجود ضرورت حمایت از صنایع خوراکی مملکت و رعایت شأن و اعتبار کارخانجات کیک و کلوچه فعلاً از پلمپ یا معرفی این کارخانجات یا توصیه به مردم در خصوص نخریدن کیک صرف نظر می گردد و دوستان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش پیشنهاد کرده اند بچه ها قبل از مصرف از کیک، محتویات کیک را حسابی زیر و رو کنند تا ببینیم بالاخره کسی مسئولیت این شوخی زشت را گردن می گیرد یا نه؟! شیرین کام باشید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: