« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
مسئول هیئت کشتی لارستان، خبر داد:
مسوول هیئت کشتی شهرستان لارستان،گفت: تیم لارستان در خانه صدرنشین گروه یک پیکارهای کشتی آزاد خردسالان استان فارس شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،داود عسکرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: هفته نخست دومین دوره مسابقات لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس روز بیست و هشتم آذرماه ۹۸ در سالن شهدای اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار و تیم لارستان با شکست تیم های فسا «الف» و «ب» صدرنشین گروه یک این پیکارها شد.

مسئول هیئت کشتی شهرستان لارستان، با اشاره به اینکه کشتی گیران لارستانی در این مسابقات موفق شدند تیم فسا «الف» و «ب» را به ترتیب با نتیجه ۳۳ بر ۲۴ و ۳۸ بر ۱۷ مغلوب کنند، تصریح کرد: مسابقات لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس با حضور شش تیم و به صورت دوره ای برگزار می شود.

قهرمان کشتی آزاد آسیا با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این مسابقات با برگزاری یک دیدار نمایشی بین کشتی گیر لارستانی مبتلا به بیماری سندرم داون و تجلیل از وی انجام شد، افزود: در حاشیه این مسابقات از محمدرضا عسکرپور کشتی گیر لارستانی عنوان دار کشور و عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد که هفته های گذشته در دو مسابقه چند جانبه کشوری مورد تائید فدراسیون کشتی ایران عنوان نخست را از آن خود کرد، با اهدای هدیه نقدی ۱۰ میلیون ریالی توسط هیئت کشتی لارستان تقدیر شد.

مسوول هیئت کشتی شهرستان لارستان با تاکید بر اینکه با ترکیبی قدرتمند در هفته نخست رقابت های لیگ خردسالان استان فارس شرکت کردیم، ابراز داشت: سیدمحمد قریشی به عنوان سرمربی و غلامرضا غلامحسین نژاد و حکمت الله ملتفت به عنوان مربی هدایت کشتی گیران لارستانی در این رقابت ها را به عهده داشتند و حسین عقیلی فر سرپرست تیم بود.

عسکرپور با اشاره به اینکه در حاشیه رقابت های لیگ کشتی آزاد خردسالان استان فارس به میزبانی لار از زحمات ۳۰ ساله علی اکبر عسکرپور رئیس پیشین هیئت کشتی لارستان و از مربیان سازنده استان فارس و کشور توسط هیئت کشتی لارستان نیز تجلیل شد، ادامه داد: در این دوره از رقابت ها یک تخته تشک کشتی که با پیگیری های نماینده، اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی لارستان از سوی وزارت ورزش و جوانان به این هیئت تعلق گرفته بود، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: