« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
انتخابات
در میان كاندیداهای جدید هم كسانی كه برنامه داشته و به ظرفیت خود متكی هستند می توانند امیدوار باشند كه جزو رقبای اصلی هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مجلس ایران دات كام یك عضو فراكسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از این كه «مجلس آینده مجلسی مقتدر با بدنه كارشناسی محكم باشد»، اظهار داشت كه مردم دیگر در انتخابات به شعارها توجه نكرده و برپایه كارنامه افراد رای می دهند.

محسن كوهكن در گفتگو با ایسنا، با تحلیلی از رقابت های انتخاباتی اظهار نمود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح تهران و كلانشهرها عموما جناح ها و فهرست ها با یكدیگر رقابت می كنند. رقابت افراد در شهرهای كوچك به اتكای بعضی از مولفه ها است بنابراین پیشبینی می شود كه در شهرستان ها از بین نمایندگان فعلی آنهایی به دور بعد راه پیدا كنند كه در جهت مطالبات مردم آن هم عموما اقتصادی فعالیت نموده اند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: در میان كاندیداهای جدید هم كسانی كه برنامه داشته و به ظرفیت خود متكی هستند می توانند امیدوار باشند كه جزو رقبای اصلی هستند. درباره ی فهرست ها هم جناحی كه نقش بیشتری در حل مشكلات داشته شانس بیشتری داشته مسلما جریان اصلاحات عهده دار بخش عمده ای از عملكرد دولت می باشد و نمی توان آنرا منكر شود این استدلال كه وزیر اصولگرا بوده و ربطی به اصلاح طلب ها ندارد قابل قبول نیست، چون برخی از مدیران میانی از اصلاح طلبان هستند و اقدامات آنها تعیین كننده است.

كوهكن در جمع بندی اظهار نمود: با عنایت به این وضعیت مردم به شعارها توجهی ندارند و كارنامه و برنامه افراد را مدنظر قرار می دهند آنها دیگر از شعار بیزارند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: مجلسی مقتدر و قوی با بدنه كارشناسی محكم و توانا می تواند دولت بی جان را در دو سال آخر كارش وادار به كار كند.




 مجلس ایران دات كام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین