« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 138 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و نودامادهای تحت حمایت این اداره پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی برای نوعروسان و تازه‌دامادهای تحت حمایت گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 138 مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان این اداره پرداخت‌شده است.

وی با اشاره اینکه کل هزینه انجام‌شده در زمینه جهیزیه، هدیه ازدواج و آموزش مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج در سال جاری 431 میلیون تومان است، گفت: این نهاد به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت برنامه ازدواج آسان با ارائه جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان را در دستور کار خود دارد.

حیدری تصریح کرد: بابیان اینکه کمیته امداد برای ارتقاء سطح فرهنگی و تربیتی و کسب مهارت زندگی، دوره‌های آموزشی مختلفی را برای مددجویان برگزار می‌کند که آموزش نوعروسان تحت حمایت ازجمله این دوره‌های آموزشی است که در طول سال برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان کمیته امداد در خصوص مسائلی ازجمله حجاب و عفاف، آشنایی با احکام ویژه بانوان، رمز زندگی همسران موفق، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی ،حقوق زن و شوهر ازنظر اسلام و مسائل اخلاقی و اعتقادی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: