« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1047 نفر از مددجویان این نهاد در نه ماهه سال جاری از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی باهدف ترویج فرهنگ کار و تلاش در بین مددجویان ارائه می‌شود، گفت: در 9 ماهه سال جاری 1047 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بااعتبار 32 میلیون و 200 هزار تومان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.


وی تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه سطح مقدماتی باهدف ترویج و توسعه فرهنگ کار و تلاش، پایدارسازی و توسعه اشتغال، کسب مهارت‌های فنی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان ارائه می‌شود.

مبشری با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی مددجویان گامی مهم برای پایدارسازی مشاغل مددجویان است، افزود: مددجویان زیادی تاکنون با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت‌های لازم توانسته‌اند برای خود کسب‌وکاری ایجاد کرده و به خودکفایی برسند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشتغال مددجویان از طریق مراکز کاریابی را از دیگر برنامه‌های این نهاد اعلام و بیان کرد: 83 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بااعتبار 66 میلیون و 200 هزار تومان در سال جاری از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کارشده‌اند.

مبشری افزود: کمیته امداد به‌منظور اشتغال و به‌کارگیری مددجویان، بسته‌های تشویقی برای مراکز کاریابی و کارفرمایان در نظر گرفته است و کارفرمایانی که از فرزندان مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌کارگیرند علاوه بر پرداخت حق بیمه مددجو به مدت دو سال توسط این نهاد، از تسهیلات قرض‌الحسنه این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین