« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، گفت: بزرگترین پروژه خیرساز سالن سه هزار نفری ورزشی لارستان است که در نوع خود در کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس بی‌نظیر است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، حیدرعلی کامیاب، اظهار کرد: حمایت وزیر ورزش و استاندار فارس از عوامل مهم تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی ورزش این استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، بیان کرد: این طرح‌ها که در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم است با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

کامیاب، افزود: امسال وعده داده بودیم ۱۸۰ پروژه ورزشی را تقدیم مردم استان فارس کنیم با افتتاح ۵۰ پروژه‌ در سفر رئیس جمهوری به بیش از ۱۳۰ پروژه می‌رسد و مابقی نیز در دهه فجر افتتاح می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه عمرانی اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۲۱۷ میلیارد تومان سهم اعتبارات عمرانی است که این نشان از نگاه خوب دکتر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر رحیمی استاندار فارس است.

کامیاب، تصریح کرد: پروژه‌های قبل از دولت را تکمیل کردیم و در حال حاضر ۱۳۴ پروژه فعال ورزشی در سطح استان فارس داریم که توسط امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

این مدیر فعال و جهادی در عرصه ساخت و سازهای عمرانی ورزش فارس، گفت: برای یک و نیم میلیون مترمربع فضای ورزشی که تاکنون احداث کردیم ۵۴۰ میلیارد تومان هزینه شده که در نوع خود کم نظیر است و جهش خوبی در ورزش روستاها بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس همچنین با قدردانی از حمایت خیران ورزش دوست استان تصریح کرد: ۵۹ خیر ورزش دوست با اداره کل ورزش و جوانان همکاری می‌کنند که تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه توسط آنان ساخته شده است که چهار پروژه بزرگ آن در جنوب فارس است.

کامیاب، گفت: بزرگترین پروژه خیرساز سالن سه هزار نفری ورزشی لارستان است که در نوع خود در کشور و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس بی‌نظیر است.

وی، ادامه داد : آرین غلامی دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی به لارستان سفر می کند.

این مدیر کل، ابراز داشت: این استاد بزرگ شطرنج ایران روز پنجشنبه پنجم دی ماه ۹۸ ساعت ۱۷ در محل مدرسه شطرنج ساپیا لار به آموزش این رشته می پردازد.

وی با اشاره به اینکه آرین غلامی برای دومین بار به این شهرستان سفر می کند، ادامه داد: این شطرنج باز مطرح ایران دو سال پیش در مسابقات سیمولتانه لارستان حضور یافت و با ۷۰ شطرنج باز به رقابت پرداخت.

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: