« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۶۹
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
واکنش‌ محمد ظاهر آخش به یادداشت "کهگیلویه بزرگ همچنان مشتاق انتخاب نسخه های فرسوده"
مگر وزیران و دست اندرکاران دولت جنابعالی همانهایی نیستند که بعضا با سرم باید در پروژهای حاضر می شوند؟
پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد ظاهرآخش:یاداشتی از همکار عزیزم جناب آقای صفا فضیلت با عنوان :" کهگیلویه همچنان مشتاق نسخه های فرسوده" در سایت های خبری مختلف و از جمله پایگاه خبری آوای رودکوف دیده و خوانده ام لذا لازم دیدم مطالبی را به عرض برسانم.

در قانون اساسی وظایف نمایندگان و دولتها به وضوح آمده است.در وهله اول متعجبم که به عنوان کارشناس ارشد سیاسی آیا تاکنون  قانون اساسی را مطالعه نموده اید؟

شما چرا آب و گاز و... را به دولتها نسبت می دهید و محرومیت ها را به نمایندگان؟

چنانچه واقف هستید حدود ۲۲ سال ،دولتها از طیف حضرتعالی بوده و هستند ،پس قطعا نباید این حجم از محرومیت وجود می داشت .

بپذیرید که یا نتوانستند و باید به ناتوانی آنها اقرار کردو یا نخواستند و محرمیت زدایی در دستور کار آنها نبوده است و آنها سرگرم امورات خود و خانواده ها و تحصیل در خارج و فراهم کردن گرین کارت برای ژن های خوب و آقازاده های خود بوده اند.

و یا اینکه آنها می خواستند و شما مطالبه نکردید که در هر حال باید خود را پاسخگو بدانید. اما حافظه بنده هنوز کار می کند و می دانم که رئیس دولت جنابعالی حتی نتوانست نام استان کهگیلویه و بویراحمد را به درستی بر زبان آورد چه رسد که رفع محرومیت این منطقه را  در مخیله  خود جای دهد.

آیا نمی دانید یا نمی خواهید بپذیرید که ریشه تمام محرمیت های ما همین لیبرالهای دست به دامن کدخدا بوده و هستند؟آیا بیشترین توجه به نقاط محروم در دولت نهم و دهم نبوده است که تعصبات جنابعالی تحصیل کرده اجازه را به شما نداده که حتی نامی از آن ببرید؟

نمی خواهم بحث را به درازا بکشانم و خوانندگان گرامی را خسته کنم،اما برادر عزیزم :در خصوص واکاوی رقبای سیاسی در حوزه انتخابیه استان و خصوصا کهگیلویه بزرگ و تشتت آرا و افتراق در تصمیم گیری هاو تصمیم سازیهای سیاسی که اشاره به فرسودگی‌ بعضی از کاندیداها و نمایندگان داشته اید،خانه نشینان و پیران خسته از کارزارسیاست که خارج از منطقه  خط مشی و اسلوب سیاسی را برای حضرتعالی ترسیم کرده و می کنند ،در طول ادوار گذشته تا کنون جز مسائل قومی و عشیره ای چه تصمیمی برای جوانان کارشناس ارشد سیاسی ترسیم کرده اند و زمینه را برای چه کسانی فراهم کرده اند؟

آیا حضور امثال جنابعالی حتی در کلاس درس با اجازه و خواست آنها نیست؟مگر تصمیم گیران حضرتعالی در سطح کلان هنوز همان پیران فرتوت خانه نشین با تکرار تکرار خود نیستند؟

مگر وزیران و دست اندرکاران دولت جنابعالی همانهایی نیستند که با سرم باید در پروژهای حاضر شوند؟

مگر فراموش کردید که تا مهرماه صحبت وکیلی ها و مطهری ها تمسخر یارانه و افزایش قیمت حاملهای انرژی بوده است و پرداخت یارانه را به مردم امری مذموم و اقدامی  نادرست ازسوی دولت نهم و دهم معرفی می کردند و می خواستند که بنزین به ۳۰۰ تومان برگردد و یارانه حذف شود ،حالا چطور شد که بنزین ۳۰۰۰تومان شد و یارانه معیشتی در دستور کار دولت جنابعالی قرار گرفت ؟

مگر نه اینکه یارانه خوب نبود پس چرا...؟

همکار عزیزم ؛  باید در هر حال دموکراسی را محترم شمرد در کهگیلویه بزرگ طیف جنابعالی در اقلیت می باشد و شیر اگر شیر است باید در بیشه خود شهریار باشد. اردوگاه اصولگرایان مجموعه عریض و طویلی است و قابل قیاس با طیف جنابعالی نیست. بهتر است اندکی تامل کنی و در اردوگاه خودت مشاوره دهید و در اصطلاح شاعر:

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت / که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر خوب و اگر بد باشم / تو برو خود باش   هرکسی آن دِرَوَد عاقبت کار که کشت

اما دوست عزیز اگر چه ما کلید سازان را قبول نداریم و بر این باوریم که کشور داری کار بله قربان گویان به کدخداها نیست ،ولی به موجب دموکراسی و محترم شمردن انتخاب همه هموطنان، اگر چه در بعضی موارد انتخابها بد از آب درآمده است لذا مجبوریم تا پایان دوره ،رنج بی حساب پیران فرتوتی که در همه دورانها یا وزیر بودند و یا در صورت نبودنشان، هیزم بیار  آتش معرکه چپاولگران بودند را تحمل کنیم.

شما هم خود را ملزم بدانید تا در این حوزه انتخابیه که اصولگرایان تصمیم گیرنده هستند دیگران را محترم بشمارید . همچنان بدان که ما کینه و عداوت در وجود خود نداریم و پیروزی مجدد زیاد برای ما حلاوت خاصی به آن مفهومی که شما در ذهن دارید،ندارد و ما حسب وظیفه و بیعت مجدد حضور پیدا می کنیم و نیز بدانید که با وجود بسیج همه امکانات در ادوار گذشته که همه امورات را دست داشته اید نتوانستید اعتماد عمومی را به خود جلب نمایید .فلذا آغوش باز است و می توانید به اردوگاه ما تشریف بیاورید.

وسلام / والعاقبه للموتقین

""اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.""


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۰
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
درود صد درود بر جناب مهندس آخش واقعا لذت بخش بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
به این میگن بد را با بد گفتن جواب
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
اولا ۸ سال بیشتر دولت در دست اصلاح طلبان نبود..دولت خاتمی‌‌‌‌‌که یکی از باثبات‌ترین دولتها بود..... زمانی که آقای رفسنجانی رئیس‌جمهور بود اصولگرا بود
دولت آقای روحانی که بین بد‌ و بدتر اصلاحطلبان‌‌ بد را انتخاب کردند برای جلوگیری از انتخاب .....
پس مخالفت شما منطقی نیست.
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
احسنت ودرود به جناب مهندس آخش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
درود بر شرف شما که واقعیتها را بیان نمودی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
درود بر شرف شما که واقعیتها را بیان نمودی
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
سلام ، اصلاح طلب و اصولگرا دیگه تمامه ماجرا
جناب حافظ را وارد دعواهای جناحی نکنید از روز اول عرض کردیم حزب الله خود را قاطی سیاست بازیها و تقلید از دمکراسی غربی نکند ولی گوش شنوایی نبود.
نگاه کنید سردار رحیم صفوی چطور آبروی اسلام و خودش را حفظ کرده انسان لذت میبرد و کیف میکند ایکاش مردان واقعی همینطور باشند و گرفتار سیاست بازی و جناح گرایی و دکانداری و دین فروشی و ....
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
با سلام اگر دولت دست اصلاح طلبان نیست پس شما که از بالا تا پایین همه مدیر و مشاور هستید حتما اصولگرا هستین. البته بعید نیست چون از الان فکر بعد از روحانی را می کنید که پست هایتان را از دست ندهید .
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
یادداشت آقای فضیلت منطقی تر بود.هر چند مطمئنم نظرات ما منتشر نمی شود،زیرا که قبلا اینطور بود
کهگیلویه بزرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
تو هم خودت را مسخره کردی با این حرف ها . ادبیات و بیان عامیانه و ضعیف و تحلیل و نگاه بسیارسطحی . وظیفه سایت وزین آوای رودد کوف نیست که هر کس ازراه رسید و نوشته ای در دستش بود بعنوان نظری کارشناسانه بزنید توی سایت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: