« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
ورزشی
کالدرون با انتشار ویدئویی، ضمن گلایه دوباره از رفتار باشگاه، با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛طی روزهای اخیر مجادله میان باشگاه و گابریل کالدرون به اوج رسیده و او روز گذشته مدیران باشگاه را به دروغگویی و بی احترامی متهم کرد.

یک روز پس از کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل نساجی مازندران، کالدرون طبق برنامه برای سپری کردن تعطیلات به کشورش سفر خواهد کرد ولی پیش از ترک تهران با انتشار ویدئویی به گلایه از مدیران باشگاه و تمجید از هواداران پرداخته است، که در ادامه می خوانید.

« در فرودگاه هستم تا به آرژانتین بروم. دوست نداشتم بدون خداحافظی از هواداران پرسپولیس بروم، هوادارانی که بهترین در دنیا هستند‌؛ این را همه می‌گویند و من هم پس از شش ماه حضورم در ایران تائید می‌کنم. از اعتماد و لطف هواداران ممنونم. از بازیکنان تیم هم تشکر می‌کنم که به من اطمینان کردند، بازیکنانی که با تمام وجود تلاش کردند، بدون هیچ توقعی. خیلی از ایرانی ها ممنونم، چون هر روز شاهد لطف، احترام و میهمان نوازی آنها بودیم. می‌روم، اما از رفتار باشگاه دلگیر هستم، چون مدام می‌گویند کالدرون به خاطر پول دلخور است، اما این آخرین درخواست من بود. چیزی که من می‌خواهم احترام است، باشگاه به من احترام نگذاشت. برای اینکه منظورم را متوجه شوید، به طور مثال، من و دستیاران هزینه تشریفات فرودگاه را از جیب خودمان پرداخت کردیم، چون برای باشگاه مهم نبود و آن‌طور که وظیفه یک باشگاه بزرگ است ما را بدرقه نکردند. رفتار باشگاه باید درخور هواداران و تیم باشد. اما با دلی شاد ایران را ترک می‌کنم، چون تیم و هواداران فوق‌العاده ای داریم.»/العالم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: