« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
بهبهان
دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان زیر مجموعه دانشگاه روز جمعه از مرکز توسعه مهارت های پیشرفته دانشگاهی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان (مرکز جوار دانشگاهی) بازدید بعمل آوردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان زیر مجموعه دانشگاه روز جمعه از مرکز توسعه مهارت های پیشرفته دانشگاهی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان (مرکز جوار دانشگاهی) بازدید بعمل آوردند.


در این بازدید که به منظور آشنایی ایشان با فعالیت های دانشگاه در حوزه کارآفرینی صورت گرفت، وی پس از ادای احترام به مزار شهید گمنام، به بازدید از مرکز جوار دانشگاهی پرداخت و از نزدیک با طرح های کارآفرینی دانشگاه آشنا شد.

دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه، زیست بوم کارآفرینی دانشگاه را برای وی تشریح نمود. در ادامه نیز آقای دکتر معتقد به بیان مختصری از طرحهای اجرا شده در این مرکز و قابلیت های فنی و علمی این دانشگاه در راستای برآورده نمودن نیازهای صنایع پرداختند.

دکتر ابول نژادیان نیز با اعلام رضایت از روند فعالیت های صورت گرفته در دانشگاه در زمینه های توسعه مهارت آموزی و اشتغال پذیری دانشجویان، اظهار امیدواری کردند در آینده شاهد ارتقاء،  گسترش و شکوفایی بیش از پیش دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این دیدار با توجه به بحث تحریم و موانع موجود در خرید تجهیزات پزشکی، خواستار ورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به حوزه صنایع پزشکی و همکاری دو دانشگاه در  شناسایی و رفع نیازهای سایر دانشگاهها و مراکز پزشکی استان و کشور شد و پیشنهاد امضای تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه جهت بررسی مشکلات و کمبودهای پزشکی را ارائه نمودند و آقای دکتر سیدنژاد نیز موافقت خود را با این پیشنهاد اعلام نمود. در پایان این دیدار، مقرر گردید کارگروهی متشکل از اعضای هیأت علمی و کارشناسان دو دانشگاه پیگیری موضوع تفاهم نامه و شناسایی نیازها و قابلیت ها را بر عهده بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: