« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی با عنوان "همایش بصیرت ماندگار و میثاق امت با ولایت" در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مردم ولایتمدار شهرستان لنده بار دیگر در اجتماعی شکوهمند و غرورآفرین باافتخار به گذشته سراسر استوار و تأکید بر استمرار مواضع انقلابی کنونی خویش در پاسداشت خروش خودجوش خود در سالن پوریای ولی این شهر گرد هم آمدند و دهمین سالروز حماسه‌آفرینی خود را جشن گرفتند.

مردم انقلابی لنده دوشاودش مسولان در شعارهای وحدت‌بخش و دشمن‌شکن خود همچون "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل"،مرگ بر ضد ولایت فقیه؛ مرگ بر فتنه گر؛اصل ولایت فقیه ملاک است ضد ولایت فقیه هلاک است؛ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم "نه سازش و نه تسلیم، پیام ملت ماست، نشان دادن که از فتنه در طول عمر با برکت انقلاب گریزان بوده و از دستاوردهای بصیرت آفرینی خود حمایت می‌کنند.

در 12 اسفند ماه بار دیگر حماسه 9 دی 88 تکرار خواهد شد

حجت الاسلام الهی نیا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در این مراسم ضمن خیر مقدم به مردم و مسولین با بیان اینکه:دشمنان ملت ما اگرچه در این ۴۰ سال و به خصوص در اغتشاشات اخیر عزم خود را بر آن گذاشتند تا گسستی تاریخی بین احاد مردم و مسولین ایجاد کنند، ولی مردم ولایتمدار ما بعد از هر توطئه و نیرنگ دشمن   با حضور کم نظیر خود  و خلق حماسه های همچون 9 دی ،  مانع این گسست شدند گفت:همه تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم را در این دوره از انتخابات رقم بزنیم چرا که حضور ملت در عرصه داخلی و بین المللی بسیار مهم است و تاثیر گذار است  البته ایمان داریم که  به کوری چشم استکبار جهانی و عوامل مزدور داخلی آنها در 12 اسفند ماه بار دیگر حماسه 9 دی 88 تکرار خواهد شد.

از نظر آموزه‌های قرآنی فتنه و فتنه‌گری بدتر از قتل و کشتار مردم

امام جمعه بهمئی نیز در این مراسم با شکوه اظهار داشت :همه دشمنان داخلی و خارجی و منافقین و ضد انقلاب و فریب‌خوردگان جدا شده از نظام با هم متحد شده بودند تا فتنه ۸۸ را ایجاد و آن خسارت بزرگ را بر کشور تحمیل کنند.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه همه اولیا الهی با فتنه جنگیدن گفت:از نظر آموزه‌های قرآنی فتنه و فتنه‌گری بدتر از قتل و کشتار مردم دانسته شده است؛ (بقره، آیه 191) زیرا اگر قتل، امنیت جانی جامعه را تهدید می‌کند، اما فتنه همه روح و روان مردمان را درگیر کرده و با سلب آرامش روحی و روانی مجالی برای فکر و اندیشه و عمل به مردمان نمی‌دهد.

ایشان با اشاره به عوامل شکل گیری فتنه 88 گفت:جرقه فتنه را روزنامه های زنجیره ای از سال 1377 و پس از ان مزدوران رسانه ای بیگانه در خارج از کشور ؛ بی بی سی ؛سید و میر و شیخ فتنه و نامه ی بدون بسم الله به مقام معظم رهبری و....زدند و اقدام به تحریک مردم نمودند.

امام جمعه بهمئی در ادامه گفت:آگاه باشید فتنه جدید در لوای زمینه های اقتصادی است که جرقه ان در لبنان و عراق و ایران به بهانه های مختلف زده شد که مدیریت سید حسن نصرالله ؛ مرجعیت و رهبری چشم این فتنه را هم تا کنون کور نموده اند.


این گزارش در حال تکمیل است.........
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر غباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
جا داره از گرداننده آوای رودکوف بخاطر وظیفه خطیر شون در انتقال اخبار شهرستان در تمام رویدادها تقدیر بشه.
مدیر پایگاه سپاس از حسن توجه شما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: