« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
لنده
در پی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، فرماندار شهرستان لنده پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در پیام سید خدادوست موسوی  آمده است: اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدتهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی برون مرزی  چیزی جز شهادت نبود.


متن کامل پیام به شرح زیر است:

«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیلالله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

خبر شهادت سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
نیروی زمینی سپاه، موجب تأسف و تألم شد.

قطعاً اجر این سردار رشید اسلام پس از مجاهدتهای فراوان در هشت سال دفاع مقدس و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف ستادی و عملیاتی برون مرزی ، چیزی جز شهادت نبود.

این سردار رشید اسلام در راستای مأموریتهای مستشاری و حمایت از مقاومت اسلامی در عراق و  سوریه، به یاری ارتش و نیروهای مردمی این کشورها برای مقابله با داعش و تروریستهای تکفیری شتافت و سرانجام در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسید.

تردیدی نیست خونهای پاک شهیدان و سرداران مدافعان حرم، جبهه مقاومت و استکبارستیزی را تقویت و مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را رسواتر میکند.

اینجانب شهادت این فرمانده بصیر و شجاع را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، نایب برحقش مقام معظم رهبری ، خانواده عزیز و همرزمان وی و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران  تبریک و تسلیت عرض می کنم.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین