« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده با انتشار پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت عرض نمود:

متن این پیام به شرح زیر است:


بسم رب الشهداء و والصدقین
بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود

امام خمینی(ره): با ریختن خون عزیزان ما، تایید شد انقلاب ما. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.

خداوند همیشه بن بستهای این انقلاب الهی را با شهادت بهترین ها باز کرده است و هر شهید مشعلی است تا دوباره راه روشن شود.

اما حاج_قاسم اگر دیرتر از همه رفت، بهتر از همه رفت!

نزاع انقلاب با اصلی ترین دشمن خود به حساس ترین جای خود رسیده است وباز نیاز به مشعل برای پاره ای از جامعه بود. مشعلی ویژه وفراگیر که همه را یک دل کند. شهادتحاجقاسم ملت ایران وعراق را باهم یکدل علیه آمریکا می کند.

حاج قاسم به دستور اصلی ترین دشمن خدا(رئیس جمهور آمریکا) به دوستان شهیدش رسید.
مسلم بن عقیل وقت شهادت به عبیدالله گفت: از خداوند خواسته بودم توسط پست ترین دشمن خدا شهید شوم!

طوبی لک سردار!

وقتی احمق باشی فکر نکرده باشی و صرفا از روی مستی و بی عقلی که البته از خصوصیات دشمنان اسلام هم همین است ، مثلا به بهانه جلوگیری از اقدام نیروهای نیابتی و نیروی بین المللی یک کشور علیه یک سفارت ، مهمترین و قدرتمندترین فرمانده یک کشور که در آن کشور هر روز به نحوی شعار مرگ بر آمریکا شعار روز مردم آن است ترور میکنی و بعد هم با غرور اعلام میکنی و کنفرانس خبری میگذاری !!

غافل از اینکه در بدترین شرایط و در بدترین نقطه ممکن و با بدترین شکل ممکن و در بدترین زمان ممکن باعث حماقتی شده ای که بزرگترین جنگ منطقه ای علیه تمامیت کشور آمریکا و منافع آن را شعله ور کرد ، جنگی تمام عیار که پایانش فقط فروپاشی ابرقدقدی پوشالی خواهد بود ...

خونی بر زمین ریخت که تاوانش خون نیست بلکه بر باد رفتن یک امپراتوری شیطانی است ..

حاج قاسم عزیز

سردار خستگی ناپذیر تمام دوران انقلاب وهمه جبهه ها،شهد گوارای شهادت توسط نجس ترین موجودات روی زمین خوک های کثیف آمریکایی نوش جانت.
فیالتنا کنامعک.
شهادت این سردار عزیز را به وجود مقدس حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف،مقام معظم رهبری و  فرماندهی کل قوا،وملت عزیز وشهید پرور ایران اسلامی تبریک وتسلیت عرض مینماییم.

کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: