« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛انجمن جوانان شهرستان لنده در پی شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامی پیام تسلیتی منتشر نمود.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

سردارشهید قاسم سلیمانی

سردار فداکار اسلام و فرزند برومند ایران به دیدار معبود شتافت و پاداش فداکاری و خدمت صادقانه خود را دریافت کرد. اما ملت ، دولت و نیروهای مسلح را داغدار کرد. تاریخ دفاع مقدس  سرشار از حماسه‌های ماندگار مردمی، قدرت فرماندهی و قابلیت و رشد و فداکاری و ایثار همه جانبه پاکباختگان مؤمن نظامی است.

سردار قاسم سلیمانی از جملهٔ این وارستگان فداکار و شجاع بود که مقطع پایانی عمر پا برکت و چهره نورانی  خود رو را در در دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد و در همین جبهه پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل‌الله نائل امد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد که شهادت به حق زیبنده و شایسته او بود. بدون تردید شهادت این فرزند برومند اسلام و ایران نیز همچون حرکات زبونانه و ضد مردمی استکبار جهانی همچون گذشته حاصلی جز رسوایی عاملان آن نخواهد داشت و تلاش برای کشانیدن جامعه جهانی به خشونت پیشاپیش محکوم به شکست هست .

بدیهی است پاسداران انقلاب اسلامی انشاءالله هر چه زودتر پاسخی محکم به این اقدام وحشیانه خواهد داد  و به جزای خیانتشان خواهند رساند.

 شهادت این سرباز شهید فداکار را به فرماندهی معظم کل قوا و به نیروهای مسلح ، مجموعه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بخصوص خانواده معزز آن عزیز تسلیت می‌گویم

رحمت خدا بر سردار شهید قاسم سلیمانی و بر همه مجاهدان راه حق

انجمن جوانان شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: