« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
به قلم اسدالله ربانی مهر ؛
شهادت سردار نه تنها دل ها را تسخیر کرد بلکه حتی فضای مجازی را تسخیر خود کرد...
پایگاه خبری آوای رودکوف- اسدالله ربانی مهر :ما در خواب آرام سحر گاهی بودیم که سرداربااخلاق اما ناآرام وطن در آن سوی مرزها در خون غلتید و جام شهادت را سرکشید....



روزها وسال هابود که حاج قاسم سلیمانی کابوس وحشتانک و خاری در چشم تکفیری ها و داعشی ها بود،هر جا که رد پای داعش بود لشکریان اسلام از سوریه تا عراق به رهبری سردار سلیمانی دیده می شد و همین حضور پرافتخار این رزمنده بزرگ اسلام باعث شد تا همه نقشه های داعش نقش بر آب شود و امنیت در چندکشور و در مرزهای ایران دیده شود و این امنیت را مدیون همه شهدا بالاخص سردار سلیمانی هستیم.

وقتی صحنه‌های وحشتناک خیانت های داعش در عراق و سوریه و  همین داستان تلخ کردهای ایزدی را در فضای مجازی می بینیم بیشتر به نقش برجسته سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و تکفیری ها پی خواهیم برد .

سردار سلیمانی هرچند همیشه آرام و لبخند بر لبانش نقش بسته بود اما هیچ وقت آرام و قرار نداشت ،این مدافع بزرگ وطن و حرم همیشه در حال انجام تکلیف بود، دغدغه امنیت و خدمت داشت ،سرداری که فراتر از مرزها به عنوان یک الگو و محور در برابر تروریسم شناخته شده بود.

شهادت سردار نه تنها دل ها را تسخیر کرد بلکه حتی فضای مجازی را تسخیر خود کرد، از حضورباشکوه مردم در خیابانها تا تصاویر شهید در پروفایل  میلیون ها ایرانی در شبکه های مختلف در فضای مجازی نشانه عشق وعلاقه  مردم به این سردار بزرگ ایران اسلامی است .

آمریکا باید بداند که شهادت این سردار بزرگ اسلام مصداق کامل و عینی تروریسم است و نگاه همه مردم دنیا بالاخص همه ملت آزاده جهان به این کشور تروریسم منفورتر از گذشته خواهد بود و مورد نفرت افکار عمومی جهان قرارخواهدگرفت.

بی شک مردم ایران اسلامی قدردان این سردار بزرگ اسلام هستند و شهادت ایشان باعث وحدت و همدلی همه مجموعه ها و تقویت انسجام ملی خواهد شد،حاج قاسم سلیمانی  نه تنها در فضای مجازی که برای همیشه در دل های واقعی مردم این مرزوبوم جاودان و ماندگار خواهد شد.

یادتان و راهتان جاودانه باد‌.


ربانی مهر
مدیرمسئول نشریه همدلی همدان
جمعه ۱۳ دی۹۸
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: