« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
بهبهان
مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.
  1. پایگاه خبری آوای رودکوف:مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.


در این مراسم با شکوه با حضور هیات رئیسه، جمعی از اعضای هیات علمی، پرسنل و دانشجویان در مسجد سراج منیر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد ابتداعلیرضا شریفات فعال فرهنگی و مجری برنامه به بیان گوشه ای از فضائل اخلاقی سردار سلیمانی پرداخت و با اشاره به رخداد های منطقه ای و تشکیل بسیج مقاومت های مردمی کشورهای خاورمیانه علیه استکبارگران عمر حضور اشغالگران آمریکایی در منطقه را کوتاه خواند.

در ادامه پیام تسلیت دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه خوانده شد.سپس بیانیه های انجمن های اسلامی دانشجویی و دانشجویان مستقل توسط آقایان رضایی و میری قرائت شد.

مهران سهرابی نیک در ادامه شعری حماسی در مورد شهید خواند و سپس به بیان خاطره ای از دیدار با سردار سلیمانی در جریان سیل اخیر خوزستان پرداخت.

حجت الاسلام طواف معاونت استانی نهاد رهبری در دانشگاه نیز در سخنان خود ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی به بیان خاطره ابو مهدی مهندس از شهید دقایقی پرداخت و شهید دقایقی را موسس گروه بسیج مردمی عراق در زمان جنگ تحمیلی عنوان کرده و از ارادت ایشان به نیروهای بهبهانی خبر داد.

 وی در ادامه با اشاره به احادیث و آیات قرانی به درجه و اجر عظیم مجاهدین فی سبیل الله اشاره کرده و جنگ امروز را جنگ اسلام و دنیای کفر عنوان کرده و افزود امروز مرزهای ما مرزهای جغرافیایی نیست بلکه مرزها عقیدتی شده اند.

معاونت استانی نهاد رهبری در دانشگاه با اشاره به کلام شهید مطهری که شمر زمانه ات را بشناس به دولت های آمریکا و اسرائیل اشاره کرده و امنیت کنونی کشور را مرهون رشادت و فداکاری شهدای مدافع امنیت عنوان کرد و با اشاره به دست قطع شده سردار سلیمانی و حضرت ابوالفضل العباس (ع) وی را به قول سید حسن نصرالله، سید الشهدای مقاومت در کشورهای عراق، سوری، لبنان و فلسطین عنوان کرد.

مداحی  و ذکر مصیبت توسط مهران عباسی پایان بخش این مراسم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: