« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
در پی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شد؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه 15 دی) با اکثریت آرا طرح الزام دولت به تعیین سرفصل جنایات و توطئه‌های آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها را تصویب کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 دی) با اتفاق آرا و ۲۳۱ رای موافق، ۲ مخالف طرح الزام دولت در تعیین سرفصل جنایات و توطئه‌های آمریکا در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها را تصویب کردند.


در ماده واحده این طرح آمده است: وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلفند با بهره‌گیری از تمام اسناد تاریخی به ویژه اسناد به جای ماده از لانه جاسوسی آمریکا در تهران، سرفصل جنایات، توطئه‌ها، خیانت‌ها و مداخلات نظام استکباری به ویژه دولت آمریکا در دنیا (با اولویت کشور ایران) را در برنامه‌ها و کتب درسی مدارس، مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های دولت و غیر دولتی کشور اعم از وابسته به این وزارتخانه‌ها و یا تحت نظارت آنان بگنجانند.

همچنین به موجب تبصره این مصوبه وزارتخانه‌های مذکور موظفند ظرف مدت ۳ ماه دستورالعمل و برنامه اجرایی این قانون را تهیه کنند و هر ۶ ماه یکبار گزار علمکرد خود در اجرای این قانون را به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ارائه نمایند.

برخی مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس سوژه‌ای با عنوان  «زندگی و رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب‌های دانش آموزان گنجانده شود» ثبت کرده‌اند.



فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: