« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
همزمان با ورود پیکرسردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اهواز،
همزمان با ورود پیکرسردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اهواز، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نیز همگام با سیل پر شور مردم، خود را به مرکز استان رسانده و در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام و دیگر همرزمانش شرکت کردند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:همزمان با ورود پیکرسردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اهواز، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نیز همگام با سیل پر شور مردم، خود را به مرکز استان رسانده و در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام و دیگر همرزمانش شرکت کردند.


  در این مراسم با شکوه که روز یکشنبه صبح در اهواز برگزار شد، جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به نمایندگی از دیگر همکاران خود همراه و همگام با خیل عظیم مردم ولایت مدار و قدرشناس استان شرکت کرده و  یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و با آرمانهای انقلاب و این شهید گرانقدر تجدید بیعت کردند.


دکتر سید نژاد ریاست دانشگاه و حجت الاسلام طواف معاونت استانی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در پیامی از حضور پرشور دانشگاهیان در این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین