« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
به قلم حمیدرضا طیب نیا ؛
سردار رشید و معراجی اسلام درست است که همانند مقتدایش مولا ابا عبدالله الحسین (ع) با جهل وکوردلی یزیدیان زمان به آرزوی از پیش طلب کرده خود رسید اما دشمنان خبیث وجنایتکار بدانند که اگر قرار بود که این استمرار واتصال ولایت الهی منقطع شود در دوران امیرالمومنین وبا شهادت مالک ها ودر دوران سید الشهداء با شهادت مسلم ها وعباس ها وقاسم ،... قطع می شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:" سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ" و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.

امیر المؤمنین على(ع) چون خبر جانکاه شهادت مالک را شنید، بالاى منبر رفت و فرمود: 《ألا إنَّ مالِکَ بنَ الحارِثِ قَد قَضى نَحبَهُ ، وأوفى بِعَهدِهِ، ولَقِیَ رَبَّهُ، فَرَحِمَ اللهُ مالِکاً ! لَو کانَ جَبَلاً لَکانَ فِنداً ولَو کانَ حَجَراً لَکانَ صَلداً. للهِِ مالِکٌ ! وما مالِکٌ ! وهَل قامَتِ النِّساءُ عَن مِثلِ مالِک! وهَل مَوجودٌ کَمالِک!》 بدانید که مالک بن حارث، روزگار خود را به پایان برد و به پیمان خویش وفا نمود و به دیدار پرورگارش شتافت.

خدا مالک را بیامرزد! اگر کوه مى بود، قلّه اى دست نیافتنى و دور و بلند مى نمود! و اگر سنگ مى بود، صخره اى سخت مى نمود!

آفرین بر مالک! مالک که بود؟! آیا زنان، مانند مالک را مى زایند؟! آیا در روزگار ما چون مالک هست؟
راوى گوید: چون فرود آمد و به خانه رفت، مردانى از قریش به نزد او آمدند و گفتند: خیلى براى او بى تابى کردى و نالیدى. او که مُرد. فرمود: 《به خدا سوگند ، مرگ او اهل مغرب(شام) را عزّت بخشید و اهل مشرق(عراق) را خوار کرد». آن حضرت چند روز بر او مى گریست و بسیار در فقدان او اندوهناک بود و مى فرمود: «دیگر مانند او را هرگز نخواهم دید!»

و نیز یعقوبى نقل مى کند: چون خبر کشته شدن مالک اشتر به على(ع) رسید، به شدّت نالید و به درد آمد و فرمود: «عَلى مِثلِکَ فَلتَبکِ البَواکی یا مالِکُ، وأنّى مِثلُ مالِک!»؛ (اى مالک! گریه کنندگان باید بر همچون تویى بگریند. کجا کسى همانند مالک است؟

و نیز به نقل از علقمة بن قیس نخعى نقل شده که: پس از شهادت مالک اشتر، على(ع) پیوسته اندوهگین و ناراحت بود، تا آن جا که پنداشتیم اوست که مصیبت دیده است نه ما که هم قبیله او بودیم. این اندوه، چندین روز از چهره آن حضرت آشکار بود.

امام(ع) هرگاه از او یاد مى کرد، غم بر جانش سنگینى مى نمود و بر نبودش تأسّف مى خورد و چون روزگارى از تحرّک ستمگرانه شامیان به ستوه آمده بود و از این که سپاهیانش سخن وى را نمى شنیدند و براى ریشه کن ساختن فتنه بر نمى خاستند، ناله کرد، شخصى گفت :《استبانَ فقدُ الأشتر على أهل العراقِ . لو کان حیّاً لقلّ اللغط، ولعلم کلّ امرئ ما یقول》 (فقدان اشتر در میان عراقیان، معلوم شد. اگر زنده بود، بیهوده گویى کم مى شد و هر کس مى دانست که چه مى گوید.

آری سید علی آقای ما حال روز امروزش همان حال و روز امیرالمومنین است که بعد از شهادت مالکش با اندوه فراوان چنین فرموده بود.☝

اما ما جوانان بسیجی وپایبند به ارزشهای انقلاب  اسلامی وولایت الهی هر کدام باید برای آقایمان یک مالک باشیم تا اندوه وتاسفی در سیمای مبارک رهبر ومقتدایمان نبینیم وگوش به ندای او به موقع انتقام سخت از شیاطین کثیف وخبیث  ،همان یزیدها وابن زیادهای زمان آمریکای جنایتکار واسرائیل  غاصب وآل سعود خائن بگیریم.

سردار رشید ومعراجی اسلام درست است که همانند مقتدایش مولا ابا عبدالله الحسین (ع) با جهل وکوردلی یزیدیان زمان به آرزوی از پیش طلب کرده خود رسید اما دشمنان خبیث وجنایتکار  بدانند که اگر قرار بود که این استمرار واتصال ولایت الهی منقطع شود در دوران امیرالمومنین وبا شهادت مالک ها ودر دوران سید الشهداء با شهادت مسلم ها وعباس ها وقاسم ،... قطع می شد.

شهادت خود یک نوع بیداری وهوشیاری وتلنگر به جامعه اسلامی و واکسینه کردن اسلام وراه راستین حق است.

انشالله که این شهادت ، مایه اتحاد وهمبستگی وعزم قوی  ومعرفت مسیر قله انتظار شود
ومنجر به اراده ای قوی مدبرانه درجهت حذف  آمریکای جنایتکار وصهیونیستهای خبیث از عراق  ومعادلات خاورمیانه بزرگ بشود.

انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت همواره با دو بال ، فرهنگ عاشورایی ( شهادت ) درکنار فرهنگ انتظار ، دربرابر تمام قلدرهای عالم ایستاد واین راه را با قدرت وقوت وسیاست اسلامی -شیعی  تا تحقق هدف نهایی یعنی انقلاب مهدویت ادامه خواهند داد.

این روزها باید جهان اسلام وبویژه جبهه مقاومت، هر چه فریاد دارند بر سر آمریکای جنایتکار وتروریست وتروریست پرور ،بزنند واین شیطان بزرگ وروسیاه را بیش از همه دورانها رسوا کنند ولحظه ای اجازه آرامش وامنیت در همه جای عالم  به آنها ندهند. 

شهادت سردار دلها ومایه آرامش وامنیت ومقاومت   جبهه حق و مقاومت ، میمون ومبارکباد ، همچنین  به جهان اسلام   ،شیعیان  جهان ،جبهه مقاومت ،ملت شریف ایران ، وخانواده معظم ومعزز این  شهید والامقام این عروج آسمانی را تسلیت وتعزیت  عرض میکنم.

خداوند  روح ملکوتی وعظیم این سردار قلبها را با  سید الشهداء محشور فرمآید. وخونبهای شهادتش را ظهور آقا امام زمان (عج) قرار دهد‌.

والسلام علیکم ورحمه الله
  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین