« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت:در 9 ماهه سال جاری 868 میلیون تومان در حوزه حمایت و سلامت خانواده این اداره برای مددجویان هزینه شده است.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ،حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج بابیان اینکه این نهاد در حوزه حمایت و سلامت خانواده خدمات متفاوتی به مددجویان ارائه می‌دهد، گفت: درمجموع در 9 ماهه سال جاری 868 میلیون تومان در این زمینه برای مددجویان این اداره هزینه شده است.


وی تصریح کرد: در امر کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت، در کمیته امداد منطقه دو یاسوج 74 مورد جهیزیه و کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شد.

عباسی به ارائه خدمات موردی به 1249 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج و سایر اقشار نیازمند اشاره و بیان کرد: همچنین در 9 ماهه سال جاری 202 مورد کمک‌هزینه تأمین لوازم زندگی به نیازمندان این نهاد پرداخت‌شده است.

وی پرداخت اجاره و ودیعه مسکن به 16 مددجو، 61 مورد معافیت انشعابات آب، گاز و برق و 26 مورد صدور پرداخت ساختمانی را از دیگر خدمات کمیته امداد منطقه دو یاسوج در حوزه حمایت و سلامت خانواده عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج بابیان اینکه کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد است، گفت: در این خصوص در سال جاری به 149 نفر از دانشجویان تحت حمایت این اداره کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه پرداخت‌شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین