« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
جهان
مجلس نمایندگان آمریکا از رای گیری روز پنج شنبه در خصوص طرحی برای کاهش اختیارات جنگی دونالد ترامپ و وارد شدن به جنگ با ایران خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از مهر؛ مجلس نمایندگان آمریکا از رای گیری روز پنج شنبه در خصوص طرحی برای کاهش اختیارات جنگی دونالد ترامپ و وارد شدن به جنگ با ایران خبر داد.

 به نقل از رویترز، مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه طرحی را در خصوص کاهش اختیارات جنگی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به رأی می‌گذارد.

بر اساس این گزارش، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رأی گیری در خصوص طرحی برای کاهش اختیارات جنگی دونالد ترامپ پیرامون ایران پس از جلسه غیرعلنی مجلس نمایندگان با اعضای ارشد دولت ترامپ خبر داد که به گفته وی نگرانی اعضای مجلس را در این خصوص برطرف نکرد.

پلوسی گفت: با وجود اطلاعات محرمانه ای که اعضای ارشد دولت ترامپ در جلسه غیرعلنی پیرامون شرایط دستور هدف قرار دادن فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران به اعضای مجلس نمایندگان ارائه کردند اما نگرانی ما برطرف نشد.

وی افزود: بر همین اساس، مجلس نمایندگان روز پنج شنبه در خصوص طرحی برای کاهش اختیارات نظامی ترامپ در قبال ایران رای گیری می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: