« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
بهبهان
دکتر شاهین کرد رئیس پژوهش و فناوری و مهندس عبدالنبی نجفی پور مدیر آموزش و منابع انسانی با همراهی تیم کارشناسی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کردند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر شاهین کرد رئیس پژوهش و فناوری و مهندس عبدالنبی نجفی پور مدیر آموزش و منابع انسانی با همراهی تیم کارشناسی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از بخش های مختلف دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان بازدید کردند .


در این بازدید یک روزه مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن ادای احترام بر مزار شهید گمنام دانشگاه، با هیئت ‌رئیسه و مدیران حوزه‌های مختلف دانشگاه به رایزنی و تبادل ‌نظر پرداختند .

دکتر سید نژاد رئیس دانشگاه، دکتر فاطمی معاون آموزشی و پژوهشی و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه در این نشست با بیان امکانات موجود و توانمندی‌های دانشگاه به ‌ویژه در حوزه های کار آفرینی،  زمینه‌ها و پتانسیل موجود برای برقراری ارتباط دوسویه همکاری های مشترک را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند .

دکتر کرد نیز در سخنان خود ضمن تشکر از فعالیت‌های مثبت انجام‌ شده در حوزه‌ها ی مختلف دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان، روش‌ها و مسیرهای ارتباطی موجود برای ارتقاء رابطه صنعت و دانشگاه را برشمرده و ابراز امیدواری کرد در ادامه سطح همکار ی‌های پژوهشی هر چه بیشتر گسترش یابد.

مهندس نجفی پور نیز پتانسیل‌های همکاری آموزشی دو نهاد را تشریح کرده و در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب توضیحاتی را ارائه و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک بودجه‌ا ی جهت آموزش افراد علاقمند ولی کم‌ بضاعت شهرستان‌ اختصاص داده شود.

در پایان این بازدید یک روزه دکتر کرد و مهندس نجفی پور با همراهی تیم کارشناسی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از نزدیک طرح های کارآفرینی دانشگاه، مرکزجوار دانشگاهی، آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی را مورد بازدید قرار دادند و در جریان پیشرفت های دانشگاه و جزییات برنامه جامع کارآفرینی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان قرار گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: