« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سازمان الحشد الشعبی عراق ضمن ابراز نگرانی در خصوص خبر شکستن پای آیت الله سیستانی، بار دیگر بر فرمانبرداری خود از این مرجع تقلید عالیقدر شیعیان تأکید کردند.

یک منبع پزشکی در استان نجف امروز پنجشنبه از پایان موفق عمل جراحی آیت‌الله سید علی سیستانی مرجع تقلید عالیقدر شیعیان در عراق خبر داد.

دفتر آیت‌الله سیستانی پیش از این اعلام کرده بود که شب گذشته به علت پیچ خوردگی، ران پای چپ ایشان شکست و امروز پیش از ظهر به دست پزشکان عراقی عمل جراحی شد.

سازمان الحشد الشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای، ضمن ابراز نگرانی در خصوص خبر شکستن پای چپ آیت الله سیستانی، تأکید کرد که «سربازان وفادار آیت الله سیستانی از خداوند التماس دعا دارند تا پدرمان را حفظ کند».

شبکه خبری الاتجاه به نقل از الحشد گزارش داد که «آیت الله سیستانی همیشه سپر محکمی برای ما بوده است و برای فرزندان رزمنده خود در میادین نبرد، دعا می‌کند».

این سازمان خطاب به آیت الله سیستانی گفت که «فرزندانت در دفاع از خاک، مقدسات و ملت عراق، منتظر یک اشاره از سوی شما هستند».

در همین راستا، «عادل عبدالمهدی» نخست‌‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق، امروز در پی عمل جراحی آیت‌الله سیستانی، با نامه‌ای از حال ایشان مطلع شد.

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق همچنین بر پیگیری‌های مستمر خود و آمادگی دولت عراق برای ارائه بهترین خدمات پزشکی ممکن برای سلامتی آیت‌الله سیستانی تأکید کرد.

پس از اعلام خبر بستری شدن آیت الله سیستانی در بیمارستان، کاربران عراقی به طور گسترده از هشتگ #الشفاء_العاجل در شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند./العالم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: