« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
انتخابات
عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: لیست‌های انتخاباتی منتشر شده در فضای مجازی درباره این شورا در جهت تخریب هدف اصلی است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت برای انقلاب است، اظهار کرد: مجلس باید جایگاه حق، حقانیت و حق طلبی خود را داشته باشد و انتخاب نمایندگانی با چنین ویژگی‌هایی هم وظیفه مردم است.

عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: شورای نگهبان دارای جایگاه قانونی است و اگر نامزدی رد صلاحیت شده باید مراجعه کند و مشکلی وجود داشت حل کند و اگر قابل حل نبود آن را بپذیرد.

چمران افزود: لیست‌های انتخاباتی که در خصوص شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در فضای مجازی منتشر می‌شود برای تخریب هدف اصلی است.

عضو شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: هنوز اقدامی برای ارائه لیست واحد صورت نگرفته و گام اول در هفته جاری برداشته می‌شود و با نظرسنجی و کمک گرفتن از شاخصه‌ها کم کم لیست، نهایی خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: