« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
شهرستان لنده؛
در سطح شهر لنده از این دست موانع و نقاط حادثه خیز بسیار دیده می شود وجود خیابانهایی عریض و پل های کوچکتر از عرض خیابان و .....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛یکی از دلایل تصادفات و  تلفــات جانــي و خســارات مالــي در سطح شهرها و جادها وجود موانع و نقاط حادثه خیز می باشد که این موانع باید از طریق شورای ترافیک و خصوصا پلیس راهور و شهرداری شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام لازم بعمل آید.


در سطح شهر لنده از این دست موانع و نقاط حادثه خیز بسیار دیده می شود وجود خیابانهایی عریض و پل های کوچکتر از عرض خیابان ؛اشغال پیاده روها توسط مغازه داران و کنده کاریهای بسیار زیاد توسط ادارات خدمات رسان از جمله آبفای شهری را می توان نمونه بارزی از این موانع اعلام نمود که امیداست شهرداری محترم در این خصوص تحرک بیشتری به خرج داده و مانع از تصادفات احتمالی و جرایم مالی ناشی از آن توسط شهرداری گردد.


در ادامه تصاویری از رفع یکی از موانع سطح شهر توسط پلیس راهور شهرستان خواهیم دید که علیرغم وظیفه ذاتی خود شخصا دست به کار شده که این اقدام قابل تقدیر و شایسته ی تشکر می باشد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: