« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
در آستانه ایام الله دهه فجر؛
جلسه كميته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور جمعی از اصحاب رسانه و روابط عمومی ادارات در شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در این جلسه ضمن تشریح وظایف و اهداف كمیته اطلاع رسانی دهه فجر، گفت: ریاست كمیته اطلاع رسانی دهه فجر بر اساس دستورالعمل واصله به اداره بهزیستی سپرده شده است.


 حجت الاسلام الهی نیا به تقارن دهه فجر امسال با شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و بر لزوم پوشش خبري هرچه بهتر برنامه‌ها و مراسم‌هاي دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره مالک اشتر علی تاكيد نمود.


در ادامه رئیس كميته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر شهرستان لنده گفت:انعكاس اطلاعیه ها و بیانیه های ستاد دهه فجر از طریق جراید و رسانه ها، فراهم سازی زمینه مشاركت رسانه ها در تبیین اندیشه انقلاب اسلامی؛ تبیین نقش رهبری و مردم در انقلاب، معرفی چهره‌های مؤثر در انقلاب؛گرامیداشت یاد و خاطره و خدمات سردار سلیمانی و آشنا نمودن نسل جوان با تاریخ انقلاب اسلامی را از جمله وظایف رسانه ها و کمیته اطلاع رسانی عنوان نمود.


نورعلی کاظمی از کلیه ادارات و نهادهای شهرستان خواست تا برنامه های اجرایی خود را جهت اطلاع رسانی و پوشش خبری در اختیار کمیته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر شهرستان قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: