« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کهگیلویه و بویراحمد؛
بیست و دومین کنفرانس تخصصی حقوق کودک امروز سه شنبه ۱۵ بهمن‌ماه در یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ بیست و دومین کنفرانس تخصصی حقوق کودک با حضور معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک؛نماینده ولی فقیه در استان ؛مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسولان کشوری و استانی به منظور آشنایی بیشتر معلمان، مربیان مهد‌های کودک  با حقوق کودکان در سالن حکیم جرجانی یاسوج برگزار شد.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنفوانسیون حقوق کودک در این کنفرانس گفت: اسناد بین المللی شکل و روش حقوق کودک را هدف قرار داده و ماهیت اجرایی آن را با توجه به شاخص های فرهنگی واعتقادی کشور ها تعیین کرده است.


دکتر محمود عباسی با اشاره به اینکه بیش از یک سوم جمعیت کشور زیر ۱۸ سال و در معرض تربیت و پرورش است گفت: تحقق حقوق کودک مستلزم مشارکت همگانی با محوریت آموزش و پرورش است.

 وی گفت: براساس برنامه قانون حقوق کودک در افق ۱۴۰۴ باید کودکان به مقام خود برسند.

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنفوانسیون حقوق کودک گفت: تحقق هر گونه تحقق هرگونه حقوق کودک مستلزم انجام کارهای فرهنگی و آموزش کودکان جزء اولویت های اصلی آن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: