« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد خبر داد:
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد از برگزاری اولین جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی ورزشی برفی در شهر یاسوج خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد از برگزاری اولین جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگی ورزشی برفی در شهر یاسوج خبر داد.

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:با حضور مدیران دو دستگاه ورزش و جوانان استان و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ، جلسه هماهنگی جشنواره برفی در یاسوج برگزار شد.

حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان ادامه داد:در این نشست که با حضور علوی مدیر کل و معاونین ،روسای هیات ورزش همگانی استان و شهرستان ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد ،مسئولین ستادی اداره کل ، معاونین و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،در خصوص مسایل و مشکلات و راهکاریهای برگزاری این جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

حسین زاده ،معاون میرات فرهنگی و گردشگری استان در این نشست از علوی مدیر کل و معاونین در برگزاری این جلسه تقدیر و اظهار داشت :در این جشنواره مسابقاتی در موضوعات تندیس بر فی ،مسابقات اسکی ،برف پیمایی ،امداد و نجات ،صنایع دستی و پخت غذاهای محلی برگزار می شود.

معاون میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری این جشنواره روزهای 17 و 18 بهمن ماه در پیست اسکی کاکان یاسوج با حضور استان های فارس ،بوشهر ،اصفهان ،خوزستان ،چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و وبویراحمد خبر و خواستار مشارکت دستگاههای اجرایی در برگزاری مطلوب این برنامه شد .

اسد پور ،سرپرست هیات اسکی کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی پیست کوب خبر و نبود آب و گاز را از مشکلات این پیست در میزبانی این جشنواره عنوان و خواستار رفع این معظل شد.

رهامی ،رئیس هیات همگانی استان از آمادگی این هیات در اجرا و مشارکت برگزاری جشنواره خبر و بیان داشت :مسابقات فریزبی ، لیوان چینی و پرتاب توپ در این جشنواره توسط هیات همگانی استان اجرا و برگزار می شود.

علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اقدام خوب و جالب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان در برگزاری و اجرایی این جشنواره تقدیر و از آمادگی اداره کل ،هیات اسکی و هیات همگانی استان در برگزاری این برنامه خبر داد.

سید محمد تقی علوی،مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستار استفاده بهینه از ظرفیت و پتانسیل ورزش و گردشگری استان در این جشنواره شد و از شرکت گاز استان خواستار مشکل گاز پیست اسکی کاکان شد .

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ، بر توجه و نگاه به ماهیت و ارزش این جشنواره از نگاه مطبوعات ورسانه ملی تاکید و خواستار پوشش خبری و تصویری این رویداد مهم فرهنگی و ورزشی از طریق رسانه ملی ،خبرگزاریها و مطبوعات استان شد.

مدیر ارشد ورزش و جوانان استان از حضور و مشارکت هیات های استانی در برگزاری این جشنواره سخن و از میزبانی و برگزاری یکی از رده های سنی اسکی در پیست اسکی کاکان خبر داد.

علوی ،از آموزش رایگان اسکی در روز برگزاری این جشنواره در پیست کاکان خبر و اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری دو دستگاه ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شاهد برگزاری خوب این برنامه باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: