« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷
جهان
برج مراقبت توانست هواپیما را از منطقه عملیات موشک‌های پدافند دور کند و به سلامت در فرودگاه حمیمیم روسیه در ساحل سوریه فرود آمد.
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی لیبانیران نوشت: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد رژیم صهیونیستی هنگام حمله به سوریه از هواپیماهای مسافری به عنوان سپر استفاده می‌کند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه ایگور کوناشینکوف گفت: در ۶ فوریه جاری، پس از ساعت ۲ بامداد، چهار جنگنده اف۱۶ اسراییلی بدون ورود به حریم هوایی سوریه، هشت موشک به حاشیه دمشق پرتاب کردند که پدافند سوریه با کارامدی، با آنها مقابله کرد.

وی افزود همزمان با حمله به حاشیه دمشق و نزدیک فرودگاه بین المللی، هواپیمای مسافری ایرباس۳۲۰ با ۱۷۲ مسافر آماده فرود بود که از تهران به سوریه رسیده بود.

برج مراقبت توانست هواپیما را از منطقه عملیات موشک‌های پدافند دور کند و به سلامت در فرودگاه حمیمیم روسیه در ساحل سوریه فرود آمد.

وی گفت رفتار ستاد ارتش اسراییل هنگام انجام عملیاتهای رزمی هوایی و سو استفاده از هواپیماهای مسافری برای غیرفعال کردن پدافند سوریه به رسم جدید نیروی هوایی اسراییل تبدیل شده است. این استراتژی اسراییل در عملیاتهایش بی توجهی به جان صدها غیرنظامی بی‌گناه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین