« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
جهان
۱۰۷ نماینده دموکرات آمریکا در نامه‌ای به ترامپ «مخالفت شدید» خود را در خصوص طرح معامله قرن اعلام کردند.
به گزارش آوای رودکوف، ۱۰۷ تن از نمایندگان حزب دموکرات آمریکا  امروز (جمعه) در نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور، طرح «معامله قرن» را موجب اشغالگری همیشگی در کرانه باختری دانستند.

به نوشته وبگاه شبکه الجزیره، در این نامه همچنین آمده است: «طرح صلح ترامپ منجر به تشکیل کلونی‌های فلسطینی‌نشین جدا از هم خواهد شد و به تشکیل کشور فلسطینی منتهی نمی‌شود.»

نمایندگان آمریکایی در ادامه تأکید کردند: «آن‌چه در ارتباط با طرح ترامپ موجب نگرانی شده، این است که این طرح مسیر اشغال دائمی کرانه باختری را با قدرت آماده می‌کند.»

علاوه بر این نامه، تا کنون نمایندگان آمریکایی زیادی به طور فردی با طرح معامله قرن، به مخالفت برخواسته‌اند.

اندی لوین، دبی دینگل، رشیده طلیب و ایلهان عمر از نمایندگان دموکرات و برنی سندرز، الیزابت وارن، کریس ون هولن و کریس مورفی از سناتورهای دموکرات مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده‌اند.

دونالد ترامپ شامگاه سه‌شنبه (هشتم بهمن) طی نشست خبری به همراه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از طرح معامله قرن خود که مدعی است برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها است، رونمایی کرد. در این طرح، شهر قدس به کلی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، به این رژیم واگذار شد.


منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: