« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
بهبهان
سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید با مشارکت بالای اعضای هیات علمی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید  با مشارکت بالای اعضای هیات علمی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

این دوره با همکاری مشترک نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های استان و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه و با هدف دانش افزایی و ارتقای سطح کیفی اساتید در 2 روز متوالی در سالن جلسات دانشکده فنی و مهندسی برگزار گردید.

دراین طرح که در قالب موضوعی اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی و در سطح دو برگزار شد آقای دکتر علی آدمی دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی جمعا در16  ساعت و در دو نوبت صبح و عصر به اساتید حاضر موضوعات مطروحه را ارائه نمود.


در ابتدای این طرح توسط دکتر آدمی گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی و جریان سازی و پیاده سازی آن و نقش و ماموریت دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه اهم تحلیل های مقام معظم رهبری و نگاه امیدوارانه ایشان به آینده انقلاب اسلامی مبتنی بر واقعیت ها و ظرفیت ها و فرصت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه پیشنهادها و ارایه راهکارهای علمی و منطقی این مانیفست مورد ارزیابی اساتید حاضر قرار گرفت که اهمیت تحلیل های درست مبتنی بر بصیرت و روش تحلیل نخبگان مورد تاکید قرار گرفت و ضرورت بازشناسی تحلیل های درست و غلط و نیز الگوهای تحلیل دشمنان نظام و کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

آدمی سپس به  سر فصل هایی همچون توسعه سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی که در برخی کشورها مورد استفاده قرار گرفته بود اشاره کرده و نظر کارشناسان بین المللی را در زمینه روند و فرآیندهای  توسعه آن کشورها  مورد بحث و گفتگو قرار داد.


درادامه مباحثی همچون لزوم درک و تحلیل درست از مسائل سیاسی و فرهنگی، لزوم هزینه برای ایجاد امنیت در کشور، نقش ایران در خاورمیانه و تحلیل سیاست های کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در قبال آمریکا  مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

با نمایش چند کلیپ پیرامون مباحث مطرح شده وبحث محرومیت کلی و نسبی، اساتید حاضر پیرامون موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شایان ذکر است در پایان ارزیابی علمی دوره ها توسط اساتید انجام شده و برای شرکت کنندگان در دوره گواهی حضور صادر می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: