« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: کلنگ احداث “شهرک گلخانه ای منتظران پویای کورده” در لارستان با حضور رحیمی استاندار فارس و در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار به زمین زده شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در این آیین گفت: ایجاد این شهرک گلخانه ای به عنوان بزرگترین گلخانه شهرستان، تولید سالانه ۱۳۰۰ تن برگ تر آلوئه ورا، اشتغال زایی مستقیم ۲۰۰ نفری و غیر مستقیم ۴۰۰ نفری را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه گلخانه به عنوان استراتژی اساسی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان فارس قرار گرفته است، ابراز کرد: فرمانداری ها و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها متعهد شده اند که متقاضیان این طرح را حمایت کنند.

قاسمی با بیان اینکه اشتغال زایی ۶ نفری به ازای هر هکتار گلخانه از مهمترین مزایای ایجاد گلخانه است، تصریح کرد: پیشنهاد کاشت گیاه آلوئه ورا به دلیل کم آب بر بودن بسیار هوشمندانه است و توجه به صنایع پیشین و پسین آلوئه ورا قبل از شروع کشت بسیار مهم است چرا امکان ذخیره این محصول در انبار وجود ندارد.
وی افزود: بازاریابی، آشنایی با بازار فروش وصادر کنندگان این محصول و عقد قرارداد شفاف با کارخانه فرآوری آن از مواردی است که باید در ابتدای کار به آن توجه کرد .

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس ابراز کرد: احداث صنایع فرآوری محصول آلوئه ورا در کنار این طرح و ایجاد زنجیره تولید به هم پیوسته ضامن موفقیت این پروژه خواهد بود .

مدینه صابری/خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: