« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
آوای رودکوف گزارش می کند:
حجت‌الاسلام محمود شربیانی امام جمعه عجب‌شیر در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: مردم به امام خمینی(ره)علاقه فلبی و به ایشان اعتقاد داشتند و امر ایشان را امر امام زمان(عج) دانسته و تبعیت از ایشان را واجب می دیدند......
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، تجربه نشان داده است که موفقیت در هر کاری باید با یقین و اعتقاد به انجام آن همراه باشد و کسانی که در انجام امور مردد باشند و نتیجۀ آن را باور نکرده باشند، معمولاً به هدف نمی رسند.

اسلام مکتبی است که می تواند انسانها را از درون و برون متحول کرده و موجب پدید آمدن تحولات عمیق تاریخی و اجتماعی و فرهنگی شود. این آیین آسمانی در جذب و تحرک بخشیدن به نیروهای با ایمان و مقاوم، نقش تعیین کننده ای می تواند داشته باشد؛ زیرا اسلام دارای قوانینی است که انسان را تا قیامت به هدف نهایی می رساند؛ از سایر مکاتب بی نیاز می کند؛ تمام نیازهای مادی و معنوی بشر را تأمین می کند؛ برنامه هایش با فطرت انسان سازگار است؛ گذر زمان از اصالتها و واقعیتهایش نمی کاهد؛ همگانی و جهانی است، بنابراین هر انقلابی که جلوۀ اسلامی داشته باشد، به طورقطع دلها را به خود جذب کرده، میان مردم وحدت ایجاد می کند و با تقویت ایمان و ارادۀ آنان انقلاب را به پیروزی می رساند.


مردم به امام خمینی(ره)علاقه فلبی و به ایشان اعتقاد داشتند
حجت‌الاسلام محمود شربیانی امام جمعه عجب‌شیر در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهار کرد: مردم به امام خمینی(ره)علاقه فلبی و به ایشان اعتقاد داشتند و امر ایشان را امر امام زمان(عج) دانسته و تبعیت از ایشان را واجب می دیدند.

وی، افزود: وجود ولی فقیه و در 30 سال قبل امام راحل عظیم الشان به عنوان بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب، انقلاب ایران را رهبری نمودند.

وی، بیان کرد: اسلامیت انقلاب ایران نیز از سرمایه های مهم است. با وجود رژیم پهلوی اسلام و همه مقدساتمان در خطر و بود.

حجت‎الاسلام شربیانی، از اعتقاد مردم پیرامون کشته شدن در برابر گلوله های دژخیمان پهاوی گفت و ادامه داد: مردم کشته شدن در برابر گلوله های دژخیمان پهلوی را شهادت فیض و فوض می دانستند، ایستادند و مقاومت کردند و حکومت ظالم پهلوی را شکست دادند.

امام جمعه عجب‌شیر، یادآور شد: مردم متحد شدند و همه جا یکصدا علیه طاغوت برخاسنند.

وی، وحدت کلمه را سرمایه ای بنیادین در پیروری انقلاب اسلامی دانست و افزود: اتحاد و وحدت کلمه سرمایه ای بنیادین و اثرگذار در پیروزی انقلااب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام شربیانی، با اشاره به پایداری انقلاب اسلامی ایران تا پایبند بودن نگاه مردم به سرمایه های ارزشمند انقلاب تاکید کرد: تا زمانی که مردم به سرمایه ها با چشم سرمایه های ارزشمند و عوامل حفظ انقلاب نگاه کنند، انقلابمان هرگز شکست نخواهد خورد.


وجود مردم، انقلاب را حفظ نموده است.
حجت‌الاسلام رحیم همزبان، مدرس حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با آوای رودکوف، اظهارکرد: وجود مردم در همه صحنه های انقلاب، انقلاب را حفظ نموده است و حواهد کرد.

وی، بااشاره به نقش مستقیم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در طول تاریخ ما، هیچ حادثه‌ای مثل حادثه‌ پیروزی انقلاب اسلامی و حوادث بعد از آن نبوده است که مردم در آن، نقش مستقیم داشته باشند.

این مدرس حوزه و دانشگاه، بیان کرد: حضور مردمی که ولایت فقیه را باور دارند و به دین اسلام، خدا و قرآن اعتقاد دارند.

حجت‌الاسلام همزبان، ادامه داد: با وجود موانع و مشکلاتی که در راه تحقق اهداف جمهوری اسلامی وجود داشته است با این حال روند کلی کشور رو به رشد و تعالی بوده است و این حقیقت را مردم انقلابی در بُرهه های مختلف انقلاب اسلامی به اثبات رسانده اند. مردم بعد از انقلاب، هر روز بهتر از دیروز و سرافرازتر در موارد امتحانات، عمل کردند.

وی، ضمن بازگو نمودن پیامدهای اعتقاد به اسلام افزود: اعتقاد به اسلام موجب پدیدار شدن ولایتمداری و سرچشمه گرفتن عدالت شد.

حجت‌الاسلام همزبان، از گام برداشتن جامعه ایران در راه اسلامی شدن گفت و تاکیدکرد: جامعه ما در راه اسلامی شدن گام برمی دارد و تا رسیدن به نقطه آرمانی و تحقق جامعه ای کاملاً اسلامی فاصله زیادی دارد مقام معظم رهبری دراین زمینه فرموده اند: ما در اول راهیم، آن تصویری که از جامعه اسلامی در ذهن ماست با وضع کنونی، فاصله زیادی دارد. ما توانستیم حصاری را بشکنیم و مانع را از سر راه حرکت به سمت دولت اسلامی و جامعه اسلامی و دنیای اسلامی برداریم.

گزارش از: امیرمسعود طایفه سلطانخانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: