« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در گفتگو با آوای رودکوف؛
امام جمعه هریس یادآور شد: نقش روحانیت تنها در پیروزی انقلاب نبود در مشروعیت در مشروطیت و ملی شدن صننعت نفت هم مردم دنباله روی بزرگان بودند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:حجتالاسلام قهرمان احمدی، امام جمعه هریس در گفت‌‌و گو با آوای رودکوف، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب توحیدی عصر است که برزگترین و مهم ترین رُخداد سیاسی قرن حاضر بود.

وی، افزود: این انقلاب باعث شد همه معادلات سیاسیون و دشمنان برهم بخورد.

حجت‌الاسلام احمدی، از نقش کلیدی حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب گفت و خاطرنشان کرد: هم اقشار ملت در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند اما روحانیت معظم به ویژه حضرت امام خمینی(ره) نقش بسیار مهم و کلیدی را داشتند.

مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت، ادامه داد: مردم در طول تاریخ دلبسته به روحانیت بودند و مردم فرمایشات روحانیت را به عنوان فصل الختاب تلقی می نمودند.

امام جمعه هریس یادآور شد: نقش روحانیت تنها در پیروزی انقلاب نبود در مشروعیت در مشروطیت و ملی شدن صننعت نفت هم مردم دنباله روی بزرگان بودند.

وی، روحانیت را پرچمداران این حرکت های عظیم دانست و افزود: روحاییت پرچمدار و مشعلدارران این حرکت های عظیم می باشند.

حجت‌الاسلام احمدی، ضمن بازگو نمودن حضور روحانی در مبازه با ظلم تاکید کرد: هرجا که مبارزه با ظلم و ستم و استبداد بود و هر جا که عدالت خواهی و ازادی خواهی بوده و هست، رده همیشه در کنار روحانیت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین