« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
سیاسی
دانشگاهیان بهبهان نیز همگام با سیل پر شور مردم بصیر شهرستان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال شرکت کردند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دانشگاهیان بهبهان نیز همگام با سیل پر شور مردم بصیر شهرستان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن امسال شرکت کردند.


اعضای هیات رئیسه با همراهی جمعی از اساتید، پرسنل و دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان همگام و همراه با مردم ولایتمدار شهرستان بار دیگر و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راهپیمایی بزرگ امروز شرکت کردند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظیم و پرشور 22 بهمن ماه، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

راهپیمائی صبح امروز با حضور دانشگاهیان بهبهان رنگ و بویی دیگر به خود گرفت. همه آحاد، اقشار و اصناف مختلف، تشکل‌ها، احزاب و گروه‌های مردمی بهبهان در این اجتماع عظیم شرکت نمودند .




دکتر سید نژاد و اعضای هیات رئیسه با همراهی جمعی از اساتید، پرسنل و دانشجویان دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نیز همگام و همصدا با مردم شهید پرور شهرستان با شرکت در این اجتماع عظیم، بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و حمایت خود را از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: