« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
پایگاه خبری آوای رودکوف:فرمانده انتظامی کهگیلویه نسبت به تخریب و تنش‌آفرینی انتخاباتی در فضای مجازی هشدار داد و گفت: پلیس فتا با مجرمان برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، جهان دیماز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تخریب و تنش‌آفرینی انتخاباتی در فضای مجازی، برخلاف قانون و از مصادیق مجرمانه است و با متخلفان فضای مجازی برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه تصریح کرد:  رصد فعالیت‌ها و جریانات خبری مرتبط به انتخابات در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است.

وی، افزود: با توجه به افزایش فعالیت کاندیداها و طرفداران آن‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نباید برخی تصور کنند که در فضای مجازی هر کاری در جهت تخریب افراد می‌توانند انجام دهند.

دیماز اضافه کرد: گاهی در فضای مجازی مطالبی در خصوص تخریب افراد و شایعه‌پراکنی صورت می‌گیرد که در شان مردم  نیست و پلیس فتا با رصد پیوسته فضای مجازی، با هر نوع تخلفی به شدت برخورد می‌کند تا زمینه فعالیت مجرمان از بین برود.

این مقام انتظامی ادامه داد: لزوم رعایت اخلاق و حفظ شأن و منزلت و آبروی افراد در هر مکانی به‌ویژه فضای مجازی بسیار مهم است که متأسفانه این موضوع در برخی تبلیغات انتخاباتی چندان مدنظر قرار نمی‌گیرد و متخلفان به‌ راحتی مطالب کذب را منتشر می‌کنند.

این مسؤول در پایان گفت: پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند تخلفات صورت گرفته در خصوص انتخابات را با مراجعه حضوری و همچنین استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی  با ما در میان بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: