« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حسین کلانتری سه شنبه شب در نشست هم اندیشی و همانگی با فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد افزود: حفظ سلامت، امنیت و صیانت از تک تک آرای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وظیفه ما است.

وی بیان داشت: اصل بی طرفی، قانون گرایی، امانتداری و دفاع از رأی مردم حق الناس است.

کلانتری با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی نباید به ارکان انتخابات خدشه‌ای وارد شود، گفت: نباید شبهه‌ای در مراحل و فرآیند انتخابات به ویژه در روز رأی گیری وارد شود.

وی افزود: واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان ۵۴۳ هزار و۶۹۶ است.

کلانتری اظهار داشت: از این تعداد ۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر رأی اولی هستند.

وی افزود: از مجموع رأی اولیها در استان، ۱۴ هزار و ۶۸ نفر مرد و ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر نیز زن هستند.

استاندار با بیان اینکه انتخابات در ۸۰۴ شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود، گفت: در سه حوزه انتخابیه استان ۳۹۴ شعبه ثابت اخذ رای و ۳۱۰ شعبه نیز سیار است.

کلانتری افزود: از مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۷ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۱ شعبه در بهمئی، ۵۸ شعبه در دنا، ۶۴ شعبه در چرام، ۳۸ شعبه در لنده و ۴۶ شعبه نیز در باشت پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در انتخابات امسال هفت داوطلب نیز حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، ۱۶ داوطلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهئی، چرام و لنده و هشت نفر در حوزه باشت و گچساران رقابت می‌کنند.

استاندار افزود: راه اندازی دستگاه‌های احراز هویت افراد در تمامی شعب اخذ رای و استفاده از فناوری‌های جدید، مسیر را برای احتمال هرگونه تخلف و تقلب انتخاباتی و استفاده از شناسنامه‌های جعلی، فوتی و یا آرای تکراری مسدود کرده است.

کلانتری تاکید کرد: دستگاه‌های احراز هویت برخط در تمامی شعب اخذ رأی، به بانک اطلاعاتی کشور متصل بوده و با راه اندازی و نصب این دستگاه‌ها در محل شعب اخذ رای امکان هر گونه تخلف و استفاده از تکرار رای مسدود است./مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین